Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

arbejdsløs og kvinde

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv (hvis du har lyst) at skrive alle dine kompetencer i punktform i en lang liste - det gør det mere overskueligt, og så skal jeg nok kigge igen :)

Mange kærlige hilsner
Sana Sofia

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hej sana...

 

jeg synes du sætter mig på en hård opgave men har fundet dette som jeg har bla i min profil.

 

Jeg vil beskrive mig selv
som at være kreativ, aktiv, lærenem, har et godt overblik, tager
initiativ, engageret og en åben person, med en god tilgang til livet
og andre mennesker.  Som et teammedlem er jeg hårdt arbejdende,
pålidlig, flexible, innovativ, når det gælder mine arbejdstider og
opgaver. Jeg går til mit abejde med entusiasm, og er strukturet.


Jeg har et ønske om at lære mig nye tekniske greb, møde
nye mennesker, steder og udfordringer. Mit arbejdslivserfaring har
lært mig meget, især om kommunikation og møde nye mennesker, såvel
som professionelle kompetenser.

 

håber det noget du kan bruge ellers må jeg virkelig i tænkeboks

tak for din hjælp

 

ann

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Ann.

Nu har jeg listet dine evner og kompetencer op (ja jeg kan godt lide lister, for de fremmer overskueligheden Big Smile.

Så nu vil jeg gerne have dig til at overveje for hver kompetence, hvad du lægger i de ord (alle ordene på listen er dine egne). Hvordan er du kreativ, hvad tager du initiativ til osv osv.

Og så vil jeg da gerne høre, hvad du mener, når du skriver:

ann:
innovativ, når det gælder mine arbejdstider og
opgaver
??

Er spændt på, om du kan bruge mine små opgaver til noget Wink

Mange kærlige hilsner
Sana Sofia

kreativ,
aktiv,
lærenem,
har et godt overblik,
tager initiativ,
engageret, 
en åben person, 
en god tilgang til livet og andre mennesker.

Som et teammedlem er jeg
hårdt arbejdende,
pålidlig,
flexible,
innovativ, når det gælder mine arbejdstider og opgaver.

Jeg går til mit abejde med entusiasm, og er strukturet.


Jeg har et ønske om at lære mig nye tekniske greb,
møde nye mennesker, steder og udfordringer.

Mit arbejdslivserfaring har lært mig meget, især om kommunikation og møde nye mennesker, såvel
som professionelle kompetenser.

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

 

jeg ser lige på det og sender det retur når jeg har løst opgaven

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

kreativ, skriver egne indlæg på min blog og får ideer til ny tv koncepter, som jeg selv finder på og skriver
aktiv, fitness, dans, tager sig af arbejdsopgaverne på mine forældres gård, såsom træfældning, mødning osv
lærenem, når jeg først ved en ting, holder jeg det fast og prøver at lære videre på egen hånd.
har et godt overblik, kan overskue situationer hurtigt, kan se løsninger på problemer.
tager initiativ, hvis ingen tager tager fat og står og glor, tager jeg initiativ til at starte et sted og bygge videre derfra,
engageret, hvis jeg har en opgave gør jeg alt hvad jeg kan og stopper ikke før jeg har løst den 
en åben person, udadvendt, flere og flere personer kommer til mig feks i gym, selvom de ikke kender mig privat eller jeg bare er et medlem som dem, så kommer de til mig for at spørge om råd osv. og er god til at snakke med de fleste folk uden at kende til dem privat. har flere gange taget til ting uden at kende en person men begyndt at snakke og kende en masse, bare ved at sige hej. det sket ved flere situationer
en god tilgang til livet og andre mennesker, åben, uadvendt som førhen nævnt

Som et teammedlem er jeg
hårdt arbejdende, arbejder hårdt, det har jeg altid gjordt, det ligger bare i mig, glemmer ofte mig selv og min krop i situationen men fokuser mere på arbejdet
pålidlig, du kan stole på mig
flexible, hvis jeg lige skal tage en ekstra dag eller timer, stiller jeg op, når det gælder mine arbejdstider og opgaver.
innovativ, prøver at tænke i nye baner og tage en ny vinkel på feks mine ideer til tv koncepterne, der går jeg ud fra udgangspunkt, men istedet for det bliver traditionel, prøver jeg at finde flere indfaldsvinkler, så konceptet bliver lidt anderledees end først tænkt.


Jeg har et ønske om at lære mig nye tekniske greb, jeg vil gerne udvikle mig i forhold til arbejdet, så jeg starter et sted men kan videreudvikle mig til at kunne mere
møde nye mennesker, steder og udfordringer, opleve noget nyt og udfordrende, et sted hvor ingen dag er ens

Mit arbejdslivserfaring har lært mig meget, især om kommunikation og møde nye mennesker, såvel
som professionelle kompetenser.

 

Hej sara,

håber du har fået hvad du søgte efter, jeg har faktisk tænkt mere over hvad jeg kunne gøre, og fik sjove ideer som radiovært eller match maker,

eller træner, støtte for en person som skal genoptrænes og finde tilbage til livet, feks en syg person som er blevet opgivet af lægerne og skal bare have en som træner personen mere personligt for at give håbet tilbage, hvis du forstår.

jeg vil gerne være glad for at komme på arbejde og udføre noget godt, jeg savner det som arbejdsløs, derfor har jeg også startet min blog fordi der har jeg kommet til udtryk på den måde jeg føler for og lært at der flere ting vi alle kan være lidt fælles om selvom vi ikke kender hinanden og vi alle har en særlig historie at fortælle.  jeg er personlig i min blog men prøver også at fortælle andres historie uden at nævne navne eller andet. Personlige historier er inspiration.

tak for din hjælp

 

ann

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Ann.

Hvordan går det med at finde job?

Mange kærlige hilsner
Sana Sofia

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hej sara

 

jeg har stadig inte fået. jeg er på vej i et andet system her i sverige fordi jeg mister min dagpenge pr januar og så kommer jeg ind i et system som hedder jobb og utveckling, hvor jeg skal til nogle møder om hvad der nu skal ske, om jeg skal i udd eller i praktik.

Jeg kan først starte når jeg er helt væk med dagpenge i januar men skal til det første infomøde onsdag.

Det er en start og er åben for at lære noget nyt og bare komme videre, for hver gang jeg virkelig forsøger at sige til mere i en ansøgning eller sige jeg vil det her, så bliver jeg ved med at få standardsvar igen selvom jeg skriver hvem den skal henvendes til.

hvis jeg en dag selv skal hyre personale, så ved jeg hvordan man ikke skal behandle folk det er sikkert.

Jeg er også igang med at lave en ny hjemme side som hedder cre8ingconcepts.com, som jeg også er ved at bygge en side op til på face, og andre netværks skal jeg også have igang, så jeg kommer ud og viser mig.

Men jeg kæmper alene med lidt hjælp med den nye side, men det skal nok blive godt når den er færdig. plus så lære jeg en masse nyt på egen hånd også.

Jeg har sgu lært mere på egen hånd dette år end jeg har lært i erhverslivet pt.

 

har du flere gode råd til mig

 

god jul ann

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)