Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med digitale downloads og gamecards, intet varelager. Går til højst bydende.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Staffan:

Slet ikke :)

Men du skriver intet sted i teksten at det ikke er unik men så igen du skriver heller ikke det er ikke er unikt

Også derfor jeg bare skriver det til information og som jeg siger det billig nok hvis man ikke selv kan finde ud af alt det tekniske

Men da jeg er lidt teknisk anlagt siger jeg også bare tak for tilbuddet men nej tak :)

Det er også bare helt iorden :)

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er budt 4.500 inkl. moms.


Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er budt 5.000 ex. moms.

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vent så hvis jeg køber et template til Openshop og oversætter til Dansk samt køber domæne og host så kan jeg sælge det til 5.000? WOW!

Where there is harmony, there is victory :) 

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Labera_Lege:

Vent så hvis jeg køber et template til Openshop og oversætter til Dansk samt køber domæne og host så kan jeg sælge det til 5.000? WOW!

Du skal være så velkommen :)

Webshoppen bliver hosted på en erhvervs server, såfremt siden bliver købt. Det i sig selv koster mange penge. Man er fri til at flytte til en anden host når året er udløbet.

Selve templaten er blevet ændret en del, for at tingene spiller. Hvis det var gjort på timeløn, så havde siden allerede kostet mere end 3.000.
Oveni det, kommer en udemærket idé til en forretning, samt en allerede indgået leverandør aftale. 

Og så lige selve opsætningen af webshoppen, selvfølgelig. Det er altsammen timer, som skal redegøres for når chefen banker i bordet, ik? :) 

Så hvis du synes at hjemmesiden er dyr, så må det være din sag - Vores kunder har hidtil ikke været utilfreds med vores priser.

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret at det er min egen sag :-) 

Where there is harmony, there is victory :) 

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er solgt.

Vi takker for alle der har deltaget i auktionen og vi glade for alle de positive snakke vi har haft med jer. 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)