Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du sælge sand i sahara på skrift?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 26
Fra  Agoy Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at starte mit nye firma, Agoy, som bl.a. sælger yogarejser, med mig som rejsearrangør og underviser.

Jeg er ved at have de sidste tilbud fra hotellerne, styr på flypriser, etc., og mine potentielle kunder er ivrige efter at høre mere! Jeg underviser til daglig i yoga i Fitness World i Århus og har den sidste uges tid fortalt mine elever om mit firma uden særligt mange detaljer, og jeg har allerede fået to reservationer til rejsen, på trods af jeg hverken har hjemmeside eller en pris! Og jeg får dagligt mails fra folk, der er meget interesserede og meget gerne vil høre mere og have en pris.
Jeg har ca. 20 på mailliste, som skrev sig op for næsten et år siden, da de bad mig om at lave yogarejser og derfor gerne ville have en mail, når jeg kunne opfylde deres ønske.

Og herudover er jeg den ENESTE danske udbyder af yogarejser til Nepal.

Så alt i alt; Jeg skal bare i gang NU!

Derfor skal jeg bruge en tekstforfatter som kan sælge det her endnu bedre end mig selv! Jeg er selv rimelig habil til at skrive og har altid fået 11 og 13 (eller nu; 10 og 12) for mine danske, skriftlige afleveringer, men jeg håber at jeg kan finde en, som kan formulere det her endnu bedre og endnu mere sælgende som har forstand på ESP, pathos, egos og logos, salgssprog, retorik og kan ramme min målgruppe lige der, hvor de ikke kan sige nej og reagerer som de to på mit yogahold, som kun akkurat nåede hjem fra yogatime før de sendte mig en mail om at de bare SKULLE med - uafhængigt af hinanden.

Jeg skal have lavet

-1 nyhedsbrev, ca. 1 side

-1 annonce til reklame (ca. 30-50 linjer)

Jeg er nem at arbejde for, da jeg brænder for det, jeg sælger og selv ved ***meget om produktet. Jeg kan lave et udkast af indholdet, som du bare omformulerer og tilføjer salgs-psykologi til, så vi ender med et produkt ingen kan sige nej til ;)

Og så skal det selvfølgelig gøres i løbet af ret kort tid (et par dage fra jeg har det færdige tilbud), så kunderne ikke bliver utålmodige og går over til konkurrenterne.

Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 05:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)