Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside/hadeside/Forum

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror også det er dig der har fået noget galt i halsen ;o) De kan tilbyde en returret, men det er ren service fra deres side (reklamationer er dog en anden sag). I en webshop er det dog lovpligtigt, da man har krav på at se varen inden man endegyldigt bestemmer sig for købet (deraf returret). Tænk bare hvis man ikke fik mulighed for at prøve tøj man har købt over nettet inden handlen var endelig... lidt risikabelt...

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
MK:
At det er forkert pris der såt på din bon er selvfølgelig uheldigt, men mener dog at det er dit eget ansvar at checke op på den slags.

At de ikke tager spillet retur (da det jo ikke er fejlbehæftet, eller plomberet) betragter jeg som helt rimeligt. Mener ikke at du kan bebrejde Fona for ikke at ville give dig pengene retur, fordi at du ikke selv har checket hvilket spil det er, og hvad det indeholder.

Svarer til at købe en CD, og forlange pengene retur fordi du ikke kunne lide den.


Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var for et stykke tid siden en hjemmeside, der gjorde det samme.

Jeg tror nok at den hed www.firmatjek.dk. Den blev lukket i løbet af ganske kort tid.
 
Problemet med disse sider er, at alle kan skrive. Det vil sige, at folk som måske ikke har haft noget at gøre med butikken overhovet henvender sig og skriver alle mulige grimme ting, som måske slet ikke passer.
 
Det er måske okay for store firmaer, som fx. fona til en vis grænse.
Jo flere kunder, man har. Jo svære er det at stille alle tilfredse.
 
Via vores butik har vi tilknyttet en advokat.
 
Her er et ex. fra vores butik:
 
Vi fik en "pæn" email fra e-handelsfonden (vores butik har emærket), om at en kunde havde klaget over os.
Dårlig service, ja, den fik faktisk hele armen !
 
Vi fik så udleveret hende navn, for slet ikke at kunne finde hende i blandt vores kunder.
Jeg skriver så hende, meget pænt, hvad sagde drejer sig om. Og jeg hører selvfølgelig intet !
 
Ud at søge på internettet på hendes navn, og falder over at hun har gået i folkeskole i 10 år, med en af ejerene fra en anden hjemmeside.
Som tilfældigvis er en af vores største konkurrenter !
 
Jeg finder frem til hende på forskellige forums, da hun angiver sin email adresse. Og der var ikke de steder hun ikke havde været.
 
Så jeg er bestemt ikke fan, af nogle som helst sider, der fortæller andre mennesker, hvor dårlig service man får hos det firma.
 
Hvis man nægter at bytte varer, fordi at en kunde har haft tøjet på(vi har tøjbutik), og lugter langt væk af parfume og røg, så skal de altså have lov til at skrive dårlige ting om os, fordi at de mener at de er i deres fulde ret til at "låne" tøjet ?
 
Ideen er god nok.
Men måske var det på tide, men en hjemmeside der fortæller den anden vej. Om dumme kunder :)
 
 
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

> Så jeg er bestemt ikke fan, af nogle som helst sider, der fortæller andre mennesker, hvor dårlig service man får hos det firma.

Det er du naturligvis velkommen til at mene, men heldigvis giver vores grundlovssikrede ret til at sige det vi mener os heldigvis rigeligt med plads til at kritisere og brokke os hvis vi har lyst  - når ellers det gøres på en rimelig sober og korrekt måde.

Hvis man ikke vil have kritik må man grave sig ned i et huld og være musestille :)
Jeg kæfter tit og ofte op, og omend jeg ved at mange er enige i det jeg siger, er der da bestemt også nogle som er dybt uenige. Nogle ganske endda så meget at de sviner mig eller mine virksomheder til i offentligheden. Det må jeg bare leve med - så længe det folk siger enten er deres personlige subjektive holdning eller at de kan dokumentere det de påstår af faktuelle ting.
 
> Men måske var det på tide, men en hjemmeside der fortæller den anden vej. Om dumme kunder :)
 
Sådanne nogle findes allerede, og heldigvis sikrer ytringsfriheden også at du kan lave en sådan hjemmeside - så det er bare at gå i gang, hvis du synes det er vigtigt. Jeg kan f.eks. huske nogle ret sjove sider som IT-supportere har skrevet om de mange virkelig morsomme ting folk ikke kan finde ud af når de ringer og computeren er "gået død" ... Jeg forstår bare ikke helt hvordan du kan mene at det er ok, hvis det ikke er ok for andre at andre skriver deres mening om din butik ... Er det ikke en smule dobbeltmoralsk?
 
Det er i øvrigt, generelt, sjovt at se hvordan ytringsfriheden i disse år konstant sættes under press - specielt fra virksomheder og kommercielle interesser. Før i tiden var det fint nok med ytringsfrihed, da store virksomheder godt viste at "pøblen" alligevel ikke havde den samme gode adgang til medierne som de havde. Men så kom Internet, og pludselig kunne en "Hr Ingenting" komme på TV-Avisen med websitet lortebil.dk (som mange sikkert husker som et at de første store danske hadesites) - og så skal der pludselig stilles spørgsmålstegn ved ytringsfriheden.
 
Heldigvis er der rimelig bred politisk enighed i Danmark om, at der ikke skal pilles ved vores ytringsfrihed, så det er ikke noget jeg forestiller mig der kommer til at blive ændret på lige med det samme ...
 
 
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

 
Det er godt nok den mest destruktive forretnings ide jeg har set til dato! Hvorfor dog ikke lave en website med det modsatte budskab. Så beskæftiger du dig det mindste med de positive sider af livet, istedet for at bevæge dig rundt i et sort univers. Det er livet s.. for kort til!
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/11/2006 8:57:37 AM Forfatter: Karsten Hansen-Nord
Det er godt nok den mest destruktive forretnings ide jeg har set til dato!



Nu er det ikke en forretningsidé, men derimod et sted hvor alle dem der har været udsat for K2M''s tvivlsomme metoder kan ytre sig! Og når K2M tilsyneladende skider på deres kunder, så må kunderne vel gerne kaste "dejen" tilbage i hovederne på dem? Men OK det står jo ikke i dette indlæg, men her http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=1851

Derudover så kan indholdet af siden formentlig bruges til den sag der kører mod dem (http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=717&pageNo=4)

Så længe indholdet af en sådan side er sagligt, så er der i min verden ingenting at komme efter! Det er selvfølgelig ikke rart hvis historien fra en utilfreds kunde ikke holder vand, men så har vi da heldigvis mulighed for civile retssager i dette land.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)