Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger enkelt hjemmeside

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Petrit,

Vi kan leverer en professionel hjemmeside til dig med de løsninger indbygget du har behov for, både nyheder, kontakt formular, og andet du kunne tænke dig. til 6495,- Hvis det er noget du kunne tænke dig at høre mere om, så kontakt mig venligst på 70 20 17 24 eller smid en mail på pj(Snabel-A)adlight.dk

Ellers må du have held og lykke med dit projekt.

Med venlig hilsen

Peter Jensen

Tilmeldt 8. Nov 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har igennem de sidste 3 måneder som en tjeneste udviklet en profilside for min kammerat som havde planer om at starte selvstændig som murer.

Er nu kommet i den uheldige situation at han på grund af et jobtilbud har besluttet ikke at starte som selvstændig alligevel, hvilket betyder at mit arbejde er spildt.

Af samme årsag håber jeg på at der er en som har brug for en professionel hjemmeside som er 100% klar til at tage i brug.

Den er designet til en murer, men ved at udskifte lidt billeder og tekst tænker jeg at den sagtens kan bruges af andre typer virksomheder, måske en car wash? :)

Systemet er opbygget i et dynamisk CMS system, så du let selv kan udskifte indhold (tekster, billeder mm).

Da siden jo aldrig er blevet offentliggjort har jeg ikke et link til den, men skriv hvis du er interesseret så sætter jeg gerne siden op så den kan ses. Er også gerne behjælpelig med at flytte siden, lave eventuelle småjusteringer og opsætte mail hvis du køber siden.

Kontakt mig gerne på annoncen her hvis du har interesse: http://www.sitetrader.dk/annonce/hjemmeside-til-håndværker
Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)