Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med salg til USA??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er kommet i den dejlige situation at et firma fra USA med salgkanaler i over 30 stater har kontaktet mig for at ville forhandle vores Mjød.

Jeg kender intet til forholdene i USA udover de få kunder vi har sendt til, men jeg er i tvivl om hvordan jeg skal gribe det an.
 
Hvis der er nogen med praktisk erfaring fra Staterne vil jeg meget gerne høre  deres mening.
 
Nogen af de overvejelser jer gør mig er følgende: 
 
Skal jeg oprette et selskab i danmark det hele skal kører i gennem??
 
Skal der tegnes en produktforsikring, og hvad koster sådan en størrelse??
 
 Det skal siges at Min egen advokat fornemmer jeg har for lidt kendskab til de forhold der gør sig gældende.
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Tillykke med det.
 
Ligesom udenlandsk øl er populært herhjemme, kan Dansk MJØD blive populært i USA.
 
Jeg må melde pas med erfaringen til USA. Har beskæftiet mig lidt med eksport til Baltikum, hvor at der var hjælp og resurcer at hente hos IØ fonden ( fond for østeuropa) Mon ikke der er noget lignende for USA?
 
Jeg faldt over dette link http://www.jhntrading.dk/default.asp?page=378  men de skal nok have lidt skillinger for at hjælpe.
 
I øvrigt synes jeg www.mjod.dk er kanon fed. Overskueligt og enkelt, samtidig med der er en masse spændende info. Jeg får sku lyst til noget af alt det lækre, du udbyder på siden, når jeg klikker lidt rundt derinde.
 
Good luck, over there
 
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)