Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om Victoriamilan.dk som opfordre partnere til at være utro?

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Slap nu lige lidt af makker, nu kan jeg se at du i en anden tråd her har skrevet noget hen af det samme som i denne.

Har du blot oprettet en profil på amino (som er et iværksætter forum) for at kommentere / oprette indlæg omkring kritik af sider som giver anledning / opfordrer til utroskab?. - Og samtidig sprede religiøse vendinger om at utroskab er djævlens værk?.

Jeg synes selv at utroskab er dybt forkert, men hvordan aldrig vælger at markedsføre deres forretning og dem som vælger at bruge siden er deres egen sag det gider jeg ikke at hænge mig i. 

Men hvis vi skal dreje indlægget lidt ind på noget som har en form for relevans for Amino. Så er den markedsføring som victoriamilan har lavet jo genial, som andre også har nævn i og med at den kan skabe så meget omtale både i pressen og i indlæg som dette. :)

Fortsat god weekend.

Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg synes der er mange særheder i verden vedr sex utroskab læste lige denne her artiklen omkring verdens forskelligeheder http://sondagsavisen.dk/2010/52/her-er-de-saereste-love-om-sex.aspx

 

enig...og det er kun os mennesker der kan ændre dette..men det kræver at vi er vågne og åbner vores mund Geeked

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

larsholmgaard.dk:
Du hopper lige i med begge ben og omtaler deres datingservice på de præmisser de selv har skabt.

HAHA hvor ironisk! Big Smile Hvem er det mon her i tråden som hopper i med begge ben?

Ikke trådstarter ihvertfald, da han  er direkte udsendt fra det omtalte sites marketingafdeling, med det formål at oprette forargede indlæg rundt omkring på nettets debatfora. Denne form for online markedføring er så gammel som internettet selv, og ja, den sidste ***** er ikke født endnu.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Denne tråd vil til tid og evighed stå som et eksempel på hvordan man laver effektiv markedsføring. Det er simpelthen lykkedes victoriamilan.dk, at få en indædt modstander af deres koncept til at skaffe dem bunker af omtale og linkjuice, uden at han selv _aner_ hvad der ramte ham :-)

Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Jensen:

Jeg synes selv at utroskab er dybt forkert, men hvordan aldrig vælger at markedsføre deres forretning og dem som vælger at bruge siden er deres egen sag det gider jeg ikke at hænge mig i. 


 

 

Hej Mark tak for dit svar.... ja det har jo med markedsføringen at gøre som vi beskriver og så kan man jo vende og dreje det om det er god markedsføring eller ej. Folk rundt på Google og Trustpilot synes ikke det er den bedste markedsføring. Men igen vi har forskellige holdninger og det er jo også fint nok men jeg synes bare ikke at man skal sluge alt hvad vi bliver fodret med fra de forskellige medier...da det skader vores samfund.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

T-Nielsen:
Hvem er det mon her i tråden som hopper i med begge ben

Jeg tror ikke der er andre end trådstarter (i givet fald at du har uret) som ikke kan se hvad der foregår her :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Denne tråd vil til tid og evighed stå som et eksempel på hvordan man laver effektiv markedsføring. Det er simpelthen lykkedes victoriamilan.dk, at få en indædt modstander af deres koncept til at skaffe dem bunker af omtale og linkjuice, uden at han selv _aner_ hvad der ramte ham :-)

det meste afgørende er nu du lavet linket aktive det er nu engang et mere værdifuldt links , jeg støtter den ikke så jeg ville i det mindste ikke lave et aktive links til dem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

T-Nielsen:
Hvem er det mon her i tråden som hopper i med begge ben

Jeg tror ikke der er andre end trådstarter (i givet fald at du har uret) som ikke kan se hvad der foregår her :-)

 

Hvis dette var markedsføring for victoriamilan, så tror jeg ikke de står så godt, hvis læsere læste alt dette... det her er mere en debat om man finder reklamen god eller dårlig, og hvad kan det medføre af konsekvenser i vores samfund ved at lave sådan en reklameWink

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

MichaelBrun:
Hvis dette var markedsføring

I sidste uge var der forresten et sexdating site som blev hacket, og alle brugernes oplysninger lagt til offentligt skue på nettet. Så pas på derude!  Fik bare lige lyst til at skrive det i denne tråd. Devil

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

MichaelBrun:

Hej med jer

Jeg sidder her til morgen og lytte til radio softs julekanalmusik og pludselig høre jeg en radioreklame fra Victoriamilan.dk som opfordre partnere til at være utro? Er det mig der er være at blive skør eller er den her verden ved at gå helt agurk:OI

Håber at høre jeres indslag....

Vh.

Brun

 

Man må jo nok konstatere, at verden er helt agurk med nogle af de direkte hjernedøde indlæg af bla. Emil Sørensen og Mikkel Mikjær, at svaret er ja....
De har simpelthen ikke forstået spørgsmålet, men blot svaret på det...

Nu skal jeg prøve at gøre det klart for dem og evt. andre:
Man sidder i sin bil og hører julemusik=hjerternes fest, vær sammen med dine nærmeste og din famile, og hyg dig.
Pludselig kommer der en reklame om at flirte med andre(Læs; muligvis være dem utro)= Skide højt og helligt dem op ad nakket og såre dem.

Ja verden er fuldstændig agurk.

MEN, det er jo et frit danmark, både med alt det gode og onde........ Derfor må man også finde sig i at der er disse typer virksomheder, som åbenbart har penge til at fungerer, fordi de har kunder.... Alternativt har de ikke, og så går de konkurs. Hvilket jeg inderligt åber de gør, når man starter noget så umoralsk og smagsløst op.....

Ja, undskyld min hårde tone, men det er min mening på dette emne som er ret kraftig..... Derudover så pisser det mig bare af, når man kommer med nogle hjernedøde indlæg, som læst ovenfor.....  

Lad os bare tage Emil med hans middelmådige mænd.... (hans første indlæg)
Han har åbenbart slet ikke forstået spørgsmålet om verden er gået agurk, men slynger noget ud om at ens kæreste eller kone skulle være ude af ens liga..... Spørgsmålet er julemusik kontra at opfordre partnere om at være utro, og have en virksomhed som driver dette som en service....

Der sidder muligvis nogle derude som har været i et seriøst forhold, hvor det af den ene eller anden grund, desværre ikke er gået....Man er enten vokset fra hinanden, haft svært ved at komme sig over en tragisk hændelse osv...... Så hører de reklamen fra dette firma og beslutter sig for at prøve noget nyt..... Jeg tror de måske føler sig ramt eller såret over dit bemærkning....

Men et frit Danmark, med godt og ondt .....

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)