Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gider i hjælpe med at udfylde mit Spørgeskema ??

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg vil meget gerne have en masse besvarelser på mit spørgeskema, derfor prøver jeg at ligge det ud til jer.

Jeg er ved at undersøge om der er et marked for at oprette en optikerforretning på nettet.

 

Nedenstående er linket til mit størgeskema. Det virker som en popup så I skal lige slå jeres popup killer fra.




Håber I vil hjælpe.

 

Venlig hilsen Michael

 

I er selvfølgelig velkommen til at komme med feedback her :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Besvaret :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael.

Jeg synes det er en rigtig god idé du har, jeg er bare i tvivl om, om jeg ville købe briller på nettet.

Det betyder meget for mig, at jeg har et fysisk sted at gå hen og få rettet til, repareret, få råd og evt. klage.

Jeg har udfyldt dit spørgeskema.

 

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
De eneste briller jeg ville købe på nettet er læsebriller til en 50''er - og så må der ikke komme fragt oveni. Jeg kunne ikke finde på at gå i min lokale optikers butik, få en synstest - som er gratis - og finde en god brille - og så ikke købe den hos ham. Service er vigtigt og lokal handel er også vigtigt, så den ryger jeg ikke på.

 

Et online apotek derimod - DET kunne du få mig med på :)

Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen, tak for jeres feedback!

 

jeg er selvfølgelig interesseret i så meget feedback som mulig så kom endeligt!

 

I forhold til om ideen holder, ved jeg at online optiker  har eksisteret læge i england hvor det er en stor succes, med kunder fra hele verden!

 

 

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Har udfyldt dit spørgeskema, men må erkende, at jeg har samme holdning som "MetteSkagen".

Held og lykke med dit projekt dog.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg HÅBER for dig at idéen holder, men der er jo forskel på englændere og danskere.

Englændere slår mig - med fare for at lyde helt vildt fordomsfuld - som værende et folkefærd der for langt størstedelen er temmelig ligeglade med stil og smag - med undtagelse af beboere i større byer.

Måske er det ligesådan i DK - hvem ved? Der var engang en der sagde "Personlige computere slår aldrig igennem" og se hvor han tog fejl *grin*

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
undskyld for OT, men man kan købe godt købe medicin online:
Euro Medicin



Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Besvaret, men ja, ville ikke selv købe briller. Kan godt lide følelsen af at en optiker giver mig vejledning, hvis stangen bukker kan jeg komme ind og få service, og så der gratis kaffe :) og jeg tilhører endda internet generationen.
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)