Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

 

jeg har siddet og tænkt lidt på om man kan købe domænenavne og tjene penge ved at sælge disse videre ? Fandt nemlig på en del navne, som umiddelbart ikke var "taget" af andre, men er der overhovedet penge i at købe domænenavne og sælge disse videre ?

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan der være rigtig mange penge i, men DK domæner må man ikke købe med salg for øje, men mener ikke der skulle være problemer med fx købe .com, .eu, .nu osv til videre salg.
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Bare en tanke :
Koster det ikke en del i længden, at ''ruge'' på Domænerne ?
Og det er vel til tider også noget man kan blive upopulær på.
Jeg tænker på navne som feks. kan ligge sig op af humanitært arbejde.

Mvh.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
De gode domæner er som regel taget. Så hvis man vil være heldig, så skal man købe en masse og håbe på, at det næste store teleselskab eller avis kommer til at hedde bimbombom som du tilfældigvis ejer.

 

Tror ikke på at dette du ønsker kan blive nogen god forretning.

 

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har altid ment at de bedste forretningsider er dem der skaber værdi for andre. Det fejler denne idé på. Men andre ideer i samme boldgade er at købe biletter til fx. Roskildefestival og sælge dem til overpris bagefter...
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Point taken. Jeg dropper min skøre idé.

 

Tak for alle svarene..

 

P.s. Gud hvor er denne side egentlig en "tids-røver", sad i går aftes i 2 ½ og forsvant total i den tid...

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 18-07-2007 09:14:04 Forfatter: Jesper Jørgensen Jeg har altid ment at de bedste forretningsider er dem der skaber værdi for andre. Det fejler denne idé på. Men andre ideer i samme boldgade er at købe biletter til fx. Roskildefestival og sælge dem til overpris bagefter...

Det er faktisk en rigtig fin pointe du har der Jesper. Uden tvivl det eneste rigtige hvis man vil bygge noget der holder i længden. Skab værdi for andre og helst mere end de forventer, så har man sig en succes med loyale kunder.

Dermed ikke sagt at der ikke kan tjenes penge på anden vis, men de storer succes''er man høre om er helt klart skab på den måde.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)