Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværksgruppe for investorer

Side 5 ud af 8 (73 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Er her flere som vil være med
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 6
Fra  IP-installers - IPSalesforce Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Interesseret. Hvor er processen, kunne du evt. indkalde til et indledende møde med dem som er interesseret.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Laffos:

Hej 

Interesseret. Hvor er processen, kunne du evt. indkalde til et indledende møde med dem som er interesseret.


Hej Laffos
Fortæl gerne kort her hvem du er og hvad du kan byde ind med (branche erfaring og knowhow).
Hvad hedder du og hvor er du fra?

Selve mødet vil der blive indkaldt til (start februar) til dem som har vist interesse her. Det er ved at være på plads. 

Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Herreture.dk Skrevet kl. 06:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni

Som drøftet via mail er jeg også meget interesseret i dette initiativ. Jeg har stor erfaring indenfor økonomi, regnskab, budgetter, finansiering og har mit eget rejsebureau og pt ved at bygge en webshop op. Evt overskudskapital vil jeg have stor interesse i at investere i andre iværksættereventyrer, så super initiativ du er kommet med.

Mvh Thomas, www.herreture.dk

Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg er ny herinde, ved jeg faktisk ikke engang om jeg svarer "korrekt". Dette er mit første svar, så håber da det kommer til at stå i en selvstændig rubrik :)

Anyway - vi snakker en slags udvidet form af "Dragons Den" ikke?

Lyder som en super idé, og kan tilføje, at jeg selv roder rundt med nogle idéer som jeg håber at kunne realisere. Jeg vil meget gerne høre mere om projektet, så du må gerne smide evt link i denne tråd, når du har noget mere konkret.

(kunne jo være jeg opsøger jer en dag).

Kort om mig: lige blevet 34 år, levede af poker i 7 år (4 år siden jeg stoppede) og er derfor først kommet "sent" igang. Dog har jeg haft mange spændende idéer og har endelig fået taget springet mht. at realisere en af dem.

Har dertil en Bachelor i markedsføring, men ser mig selv brænde mere for entreprenørship.

God dag til alle !

Daniel

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Backmann:

Hej Ronni

Som drøftet via mail er jeg også meget interesseret i dette initiativ. Jeg har stor erfaring indenfor økonomi, regnskab, budgetter, finansiering og har mit eget rejsebureau og pt ved at bygge en webshop op. Evt overskudskapital vil jeg have stor interesse i at investere i andre iværksættereventyrer, så super initiativ du er kommet med.

Mvh Thomas, www.herreture.dk



Hej Thomas
Det lyder rigtig godt.
Jeg ser frem til at møde dig til fællesmødet.
Du hører nærmere ;-) 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

DanielB:

Da jeg er ny herinde, ved jeg faktisk ikke engang om jeg svarer "korrekt". Dette er mit første svar, så håber da det kommer til at stå i en selvstændig rubrik :)

Anyway - vi snakker en slags udvidet form af "Dragons Den" ikke?

Lyder som en super idé, og kan tilføje, at jeg selv roder rundt med nogle idéer som jeg håber at kunne realisere. Jeg vil meget gerne høre mere om projektet, så du må gerne smide evt link i denne tråd, når du har noget mere konkret.

(kunne jo være jeg opsøger jer en dag).

Kort om mig: lige blevet 34 år, levede af poker i 7 år (4 år siden jeg stoppede) og er derfor først kommet "sent" igang. Dog har jeg haft mange spændende idéer og har endelig fået taget springet mht. at realisere en af dem.

Har dertil en Bachelor i markedsføring, men ser mig selv brænde mere for entreprenørship.

God dag til alle !

Daniel


Hej DanielB
Velkommen til ;-)
Ja man kan sige at setup er lidt i stil med Dragons Den (bare mere attraktivt for begge parter idet man nødvendigvis ikke behøver søge om halve og hele millioner.
Små investeringer kan også gøre det!)

Jeg skal lige høre. Så du er iværksætter nu og har et overskud som du vil investere i andre iværksættere og nye virksomheder?

 

Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni,

Nej, jeg er nok nærmere ham der henvender sig til jer der har nogle penge som I vil investere hvis idéen er holdbar.

Jeg er i gang med at udvikle min idé, og tænkte nemlig på at tage kontakt til jeres forum, såfremt jeg vurderer at dette bliver aktuelt.

Synes det er et spændende tiltag/projekt I har søsat. Troede faktisk allerede, at der fandtes en iværksætter-børs herinde i forvejen.Dog selvfølgelig ikke helt med de samme tiltag som dem du nævner.

Men bottom-line er, at jeg meget gerne ville høre mere, såfremt dit projekt bliver en realitet. I "sælgers" øjemed.

Daniel

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel
Okay skulle bare lige have på plads om du var investor eller muligvis søger investor.
Det er jo ret vigtigt.

Jo jo. Der findes skam mange børser og mange investor netværks og investor fonde.
Men de rammer og skyder helt skævt når det gælder små og mellemstore iværksættervirksomheder!
Og hvad ved en business Angel ansat i en fond om at drive virksomhed?

I konceptet her får man mulighed for at få finansiering og samtidig adgang til sparring fra investorer, som ved hvad der skal til og selv er iværksættere.
Det har en meget større værdi!

Der kommer info ud i forum og på nettet og i forskelige medier, når vi starter websiten op til iværksætterne.
Er du tilmeldt Start Op Magasinet får du også informationen her.

Her vil man kunne læse mere om konceptet og tilmelde sig ;-)
 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni

Det lyder som en god ide. Administrerer du opstarten af netværket?

Med venlig hilsen

Thomas

Side 5 ud af 8 (73 indlæg)