Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afslag fra Euroline pga sexlegetøj

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 61
Fra  Nuavo Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes godt nok de der Euroline er lidt sippet. Synes ikke jeg har kunnet finde noget på deres side omkring at de ikke skulle indløse inden for sådan et område. Har fået følgende svar fra dem efter en ansøgning.

"Tak for din mail
Da i handler med sexlegetøj -  i dette tilfælde vibratorer, kan vi desværre ikke tilbyde at indgå et samarbejde, da dette er en branche som Euroline ikke indløser indenfor.

Med venlig hilsen

EUROLINE Danmark"

Har du en artikel, så har vi stedet du kan få den op - se mere på Anyblog.dk

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm mærkelig begrundelse.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 7 person

Hop på Partner-Ads så, de acceptere pænt sider med en vibrator.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:
Hop på Partner-Ads så, de acceptere pænt sider med en vibrator.

Måske har du læst Euroline som EuroAds Big Smile

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror ikke på nogen måde, at Euroline er sippet. Man kan jo ikke se nogle steder, hvem Euroline har som kunder.

Jeg vil tro, det er forretningsmæssigt begrundet - sikkert begrundet i tidligere tab - men jeg ved det ikke - det er blot et gæt fra min side.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben Brighs:
Måske har du læst Euroline som EuroAds Big Smile

Af frygt for at blive haglet ned igen, så nej. Jeg bruger Partner-ads på min side, og der er masser af sexlegetøj på.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Torben Brighs:
Måske har du læst Euroline som EuroAds Big Smile

Af frygt for at blive haglet ned igen, så nej. Jeg bruger Partner-ads på min side, og der er masser af sexlegetøj på.

EuroLine er en indløser til betalingskort (eg: faciliterer betalinger online)

Partner-ads er et reklamenetværk. 

@OP

Det kan jo være fordi Euroline har haft problemer med den branche førhen. Måske fordi det er så populært at starte erotiske webshops går mange faillit og ender med udestående og besvær til Euroline. Hvem ved. Det er deres privilegie at vælge.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kristoffer Broholm:
EuroLine er en indløser til betalingskort (eg: faciliterer betalinger online)

Kæft hvor føler jeg mig stupid lige nu Skype-Speechless. Så forstår jeg sku bedre jeg blev haglet sådan ned.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Broholm:
Hvem ved. Det er deres privilegie at vælge.

Selvfølgelig. Men derfor kan man jo godt have en mening om deres valg. Og hvis de vil undgå gætterier og beskyldninger om sippethed, så kunne de jo give en ordentlig begrundelse for deres afslag.

Det er da lige før man får fornyet respekt for NETS, som ikke har nogen fine fornemmelser, og som har fået den glimrende idé, at bede kunder om, at stille sikkerhed, hvis der er tvivl om det fornuftige i forretningsgrundlaget.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene.

Rene Rasmussen:
Synes godt nok de der Euroline er lidt sippet. Synes ikke jeg har kunnet finde noget på deres side omkring at de ikke skulle indløse inden for sådan et område. Har fået følgende svar fra dem efter en ansøgning.

Dette er sikkert noget med "Brand Risk Management" at gøre. De fleste virksomheder har en eller anden klausul i deres betingelser hvor der står at de kan afvise eller afbryde et samarbejde, hvis de føler at produktet som sælges på en eller anden måde vil være en risiko for deres respektive brand.

Hvis du absolut vil have Euroline som udbyder, kan du eventuelt indlede en drøftelse med dem om hvad du behøver gøre for at kunne blive godkendt. Men det letteste skulle nok være, at tage fat i en anden udbyder, som f.eks. ePay eller Quickpay.

mvh, Sami.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)