Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Respons på ny legetøjsside ønskes

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Pappus Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mase

Tak for dit svar.

Kan du ikke forklare mig lidt mere om hvad der mangler. Er ikke skarp i det tekniske, og jeg skal gå videre med det til ham der har lavet min side. Meningen er nemlig, at den skal kunne bruges på mobile enheder, og det lagde han stor vægt på, da vi havde de første samtaler. Derfor håber jeg du vil uddybe, så jeg kan få det fikset! ;0)

Mvh.

Christian

Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Pappus Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tak for dit svar.

Ja, designet det er et enten eller. Mange vil nok sige, at det er for kedeligt til legetøj, og så er der måske andre der synes det gør det lidt nemmere at finde en vare. Jeg var af samme holdning som dig da firmaet der lavede siden præsenterede det, men jeg blev overbevist om at prøve.

Ønskelisten er ikke færdig endnu, men fint du har bemærket det. Meningen er nemlig præcis det du beskriver, og det bliver det også inden længe. Så jeg håber du vil gå ind igen om nogle uger og kigge igen ;0) 

Mvh.

Christian

Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Pappus Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas

Tak for responsen og fedt du kan lide den. Vi har været meget i tvivl om designet, da det netop er et "kedeligt" design i forhold til de andre på markedet. Men vi lod os overbevise af dem der lavede den. 

Vi har også snakket meget om skrifttypen. Kan godt se hvad du mener på det screenshot, og vi kan stadig nå at ændre det hvis pengene er til det, Jeg afventer og ser... :0)

Kan der gøre noget ved hastigheden? Jeg har ingen teknisk forstand inden for området, og jeg skal i så fald ud og købe mig til.

Håber du vil kigge inde igen senere. 

Mvh.

Christian

Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Pappus Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Tak for svaret. Vi arbejder på at få optimeret i forhold til google. Vi er startet med en facebook side, men der er flere der har foreslået flere sociale medier.

Kan du uddybe det med titler og tags på billeder? Hvis det er noget der skal være, så skal vi have lært det og tilføjet det.

Mvh.

Christian 

Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Pappus Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer

Tak for svaret.

Kan du uddybe det med at navigationen kan gøres mere intuitiv? Der er andre der har skrevet det med optimering til mobile enheder. Kan du beskrive det lidt mere, for den burde faktisk være beregnet til mobil også, og den virker også fint på min Iphone. 

Mvh.

Christian

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Chrlinjac:

Hej Lucas

Tak for responsen og fedt du kan lide den. Vi har været meget i tvivl om designet, da det netop er et "kedeligt" design i forhold til de andre på markedet. Men vi lod os overbevise af dem der lavede den. 

Vi har også snakket meget om skrifttypen. Kan godt se hvad du mener på det screenshot, og vi kan stadig nå at ændre det hvis pengene er til det, Jeg afventer og ser... :0)

Kan der gøre noget ved hastigheden? Jeg har ingen teknisk forstand inden for området, og jeg skal i så fald ud og købe mig til.

Håber du vil kigge inde igen senere. 

Mvh.

Christian

Skrifttypen er ikke et stort problem at ændre - og baseret på hvad system i bruger, så kan det være relativt nemt at gøre det hurtigere med TTFB (Time to first byte) - altså fra Du som kunde skriver domain.com, til den første byte kommer tilbage til dig som bruger (og den faktisk begynder at hente siden).

Dette har oftest med webhotellet at gøre, men man kan komme rigtig lagt - f.eks. ved jeg at prestashop har cache metode man kan slå til, som gør siden loader meget hurtigere (et godt eksempel er at bruge noget der hedder Memcached) - dog ikke alle servere der køre dette.

Venlig Hilsen
Lucas Rolff 

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chrlinjac,

Jeg har herunder samlet en række ting, som jeg synes du bør kigge lidt på og tilpasse. De er skrevet lidt råt-for-usødet, men håber du kan bære over med den lidt direkte tone. :)

Her er nogle ting, som godt kan kigges på:

Brødkrummerne hopper og danser fra side til side.

Produktlisten bør have en "læg i kurv" call-to-action. Mange af dine varer har allerede stor genkendelighedsværdi. Derfor skal du undgå, at du forhindrer dine kunder i at købe.

Når en vare lægges i kurv, bør du informere om dette. Ellers kan jeg lægge 7 varer i kurven. Når jeg så ser kurven, så bliver jeg overrasket over indholdet og lukker måske siden i frustration.

Du kan med fordel skilte noget mere med fri fragt. At du har "pris inkl. moms, ex. fragt" stående er ligegyldig info. Det er ikke positivt lydende. Skriv hellere i stil med: "køb denne varer, og vi sender den gratis / uden beregning.". Den korte produktbeskrivelse kan godt stå i forlængelse efter "læg i kurv" cta. Den lange står fint hvor den står, men bliver dog ikke så sjov at læse, hvis der står meget tekst.

Savner aktive mouse-overs. At cursor ændrer sig, er ikke nok. Savner overblik over indkøbskurv, mens jeg handler. Linket til indkøbskurven er skjult i fjerneste hjørne. Det skal trækkes frem.

Der er ikke noget der hedder "Køb som gæst". :) Ved ikke hvad det betyder, da det ikke giver mening. Jeg ville finde en anden overskrift. Ligeledes ville jeg give indkøbslisten en overskrift. Når man kan trykke plus og minus under hvert produkt, hvorfor kan man så ikke i indkøbskurven?

På forsiden skriver du "inspirer din barns leg....". Giv dine kunder en bedre fornemmelse af at de gør noget godt for deres børn. Du må under dine produkter godt forklare hvilken oplevelse det kan give børnene at benytte hvert produkt. Det er svært at vide dette, men så vær kreativ.

Track & Trace knap i toppen, flyt den ned i bunden. Pappus logo er alt for stort. Pappus navnet er ikke kendt, og derfor mindre vigtigt i forhold til om du sælger de rigtige varer.

Shoppen er lidt sort/hvid. Kunne godt tænke mig at der bare var een farve, eller nogle billeder/siluetter der illustrerer hvad det er for en type butik og hvem den endelige målgruppe er.

Håber det er noget der kan bruges, rigtig god fornøjelse. :)

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg kan egentlig godt lide det enkle design. at du så har et farverigt billede på forsiden, giver det en god effekt.

Kunne man ikke uden for hver vare have en Køb-knap og ikke bare en lager-knap?

Ellers har jeg ikke så mange kommentarer. Synes overordnet set at den har en rigtig god opbygning.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Pappus Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Tak for din respons. Det er netop kritik jeg er ude efter, så fint du skriver din mening. 

Mht. brødkrummerne, så er det noget der bliver kigget på. Kan du uddybe det med "læg i kurv" call-to-action? 

Det er rigtigt, at designet er enkelt, men da dem der har lavet webshoppen viste os det, blev vi faktisk rigtig glade for det. Det kan dog være, at der med tiden skal ændres i det f.eks. er I flere der har nævnt at pappus logoet er for stort. 

Mvh.

Christian

Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Pappus Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Tak for svaret, jeg er glad for, at du kan lide designet. Det er ikke en tosset ide, at have "køb" knap på forsiden. Jeg er lidt i tvivl om, om vi må have knappen på forsiden uden at have teksten med fragt også - som under varen (i forhold til e-mærket) Men det skal da undersøges.

Mvh.

Christian

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)