Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode affiliatevirksomheder - ala Tradedoubler

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg driver en hjemmeside med et efterhånden ganske betragteligt antal besøgende (cirka 15.000 om dagen), jeg kan sælge en del annoncer, men har også behov for nogle aftaler til at tage rest-trafik og her har jeg forsøgt mig med Tradedoubler og Adsense, men savner alternativer.

Er der nogen der kender til gode alternativer, jeg er primært interesseret i CPM-aftaler, men ved godt der også kan være alternativer der kan give bedre resultater, hvis det passer med de folk der besøger min side. 

Har nogle brug for informationer omkring eksempelvis Tradedoubler, så skal de være velkomne til at spørge løs. 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København N
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj, 

Tak for hurtigt svar. Har du positive/negative oplevelser med nogle af dem der er på listen.

Bookmakere laver jeg faste aftaler med som udgangspunkt, så der forsøger jeg at holde mig med at køre affiliate

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis din side ikke er Dansk, kan du forsøge dig med BuySellAds.com. Der smækker du en pris op pr tusind visning, eller en fast pris for en måned, angiver placering, størrelse, antal besøgende, pageviews, og så ellers bare vente på en køber :).

De tager 25% succes fee, hvilket jeg vil skyde på er 25% commission af hvad du tjener, men du vil få serveret din side ud til et hav af folk der søger reklamespots :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Man må ikke skrive negativt om virksomheder herinde, så det vil jeg undlade. Vi benytter hovedsageligt Tradedoubler og Adservice. Benytter faktisk kun andre netværk, hvis der er tale om unikke kampagner.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger især PartnerAds og EuroAds. Tradedoubler har jeg ikke haft så god erfaringer med - tror ikke helt den har matchet til min type hjemmeside - det kan være den gør til andre. 

Men jeg kan varmt anbefale både PartnerAds og Euroads. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)