Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bagel & Co

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg gik igår en sen aftentur igennem bycentrum hvor jeg bor, og det slog mig at stort set hver gang jeg går forbi de konceptrestaurenter der ligger i byen eller selv vil have et bord, er der stuvende fuldt. Med andre ord beboerne og turisterne elsker dem. Der er ligeledes åbnet et par fastfood steder med anderledes burger (den store af slagsen) og salater, disse har også kæmpe succes.

 

Dog syntes jeg at der mangler noget, et alternativ til alle disse men som allerede er velfungerende og gerne lugter lidt amerikansk.

 

Da jeg en kort overgang i forbindelse med mit studie boede i KBH forelskede jeg mig i de bagels som bliver lavet hos Bagel & Co og tror at det vil være et rigtigt godt alternativ til de eksisterende fastfood tilbud der allerede findes i byen. På deres hjemmeside står der at de tilbyder franchise, men når jeg så ser på butikkerne er de alle placeret i KBH. Er der nogen herinde som kender til deres koncept og ved om de også tilbyder franchise i andre dele af landet?

 

Det kunne også være interessant at høre hvor meget sådan en franchise koster hos dem.

 

Er lige blevet færdig med studiet og har tidligere haft foden under eget bord og er ivrig efter at få det igen.

 

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
det nemmeste vedr. prisen og beliggenheden er nok at  kontakte dem...

The Bagel Co.



Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg kan ikke lade være med at lede din opmærksomhed på www.australian.dk. Australian Barbecue er efter min mening det mest interessante fødevarekoncept på det danske marked for tiden. Det eneste problem ved Australian Barbecue er at det a) er Dansk og b) et ganske lille koncept.

 

Konceptet er yderst gennemarbejdet og de økonomiske nøgletal er væsentligt bedre end noget jeg tidligere har set. (jeg har set ganske meget idet jeg i 10 år arbejdede som økonomidirektør for McDonald''s Danmark A/S)

 

Mange hilsner

 

Bo Zoffmann

Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår at du leder opmærksomheden hen på Australian.dk da det jo er dig man skal henvende sig til hvis man er interesseret. :-)
Australian franchise er nyt, men konceptet og ideen er direkte kopieret fra Chicago Roasthouse www.chicago.dk hvor indehaveren af Australian arbejdet i 10 år før han startede sit eget. Så man burde måske også kigge på chicago.dk hvor ideen kommer fra.




 



Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tja - alt hvad du skriver er jo rigtigt, men nu er det jo ikke sådan at Chocago Roast er take away - delivery eller caterings oprindelige moder. Jeg ved ikke hvem der har kopieret hvem, når det drejer sig om reatauration og/eller fødevare koncepter og egentlig synes jeg det er ligegyldigt. Det vigtige er om konceptet har apeal til kunderne, en struktur som giver et ordentligt afkast, og endelig et setup som giver plads til et ordentligt samarbejde mellem franchisegiver og franchisetager, det er hvad jeg forholder mig til.

 

Mange hilsner

PS4 FranchisePartner

 

Bo Zoffmann

 

 

Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Til Bo

 

Tak for dine svar, der ligger allerede en Chicago Roast House i byen og konceptet fra Australian Barbecue ligner godt nok dette en smule, men da Chicago har en glimrende forretning og efterhånden har en del år på bagen her i byen, ville det da være interessant og se om man kunne give dem baghjul.

 

Mange hilsner

 

Lonnie Boe Pedersen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)