Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af hjemmeside med Adsense...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Er i tvivl om tråden er i den rette kategori men...

 

Jeg har lige et hurtigt spørgsmål. Jeg vil lave en hjemmeside, og skal have fat i et billigt webhotel (eller hvad sådan noget hedder)  som er nemt at bruge for en total nybegynder, og som kan læres at lave til fuldkommenhed efter relativt kort tid.

Jeg vil lave en side med "indbygget" forum og plads til store billeder...

Ydermere skal jeg have Adsense på siden. jeg syntes ikke forklaringen på googles side er så god, så derfor vil jeg lige høre det fra jer...

Hvis der er nogen der kan lave en god opskrift, vil jeg gerne høre det....

 

På forhånd tak

Med  Venlig hilsen

 

Jakob

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder som om at du skal have fat i noget portalsoftware ala phpnuke, aspnuke og hvad de ellers hedder. Ellers er der nogle forskellige fora du kan download og sætte op.

 

Mht. Adsense er det "nemt nok". Jeg mener at Google forklarer hvordan du vælger størrelsen på reklame blokken og så er det "blot" at sætte den ind i din hjemmeside (det kan dog være svært hvis du ikke har prøvet det før).

 

Mit råd er at du finder en der har forstand på det som kan hjælpe dig (jeg er ved at få skrevet min side om hvordan du udnytter Adsense).

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Torrild, nu må du ikke tage det ilde op, men det lyder altså ikke helt realistisk det du spørger efter. En hjemmeside der kan "alt" (forum, adsense, billeder osv.), men som er let at bruge og kan læres meget hurtigt.

Jeg tror du skal gøre et par ting op med dig selv. Vil du have en side der kan alt hvis du skal betale gode summer for at få det, samt have en til at styre det for dig i længere tid, indtil du selv har lært det... eller kan du nøjes med en side der kan lidt og som du så selv kan fumle rundt med uden de store omkostninger indtil du har lært tingene?

Adsense-delen skal du ikke bekymre dig om. Det er det letteste af det hele.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tja.. det er nu ikke så svært, hellere ikke med forum og pjat...

Du skal bare bruge et webhotel der har cpanel og med installerede cgi scripts...

Prøv www.danmarks.nu, de har et forum du kan installere ved at trykke på en enkelt knap... mega nemt.. men så skal den selvfølgelig tilpasses bagefter, men det tager man stille og roligt...

Og deres webhoteller er noget af det billigste jeg har set med cpanel...

Håber det hjalp, ellers skriver du da bare igen... men der er kun en vej frem, og det er at prøve sig frem, læse lidt mere og så prøve sig frem... hellere prøve sig frem 10 gange for meget og fejle end at spørge en gang og få andre til at løse det...

Autodidaktisme er den eneste rigtige måde frem....

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er helt tosset med InterSpire.
 

Jeg bruger det til e-callcenterforum.com, hvor man kan oprette sig som bruger og skrive artikler.

 

Det er integreret med google adsense, så det eneste du skal gøre er at sætte dit google adsense ID ind i controlpanelet og klikke, hvor du vil have annoncerne vist i forummet, så klarer den resten selv.

 

Hvis du vil dele annoncekronerne med brugerne, så kan systemet lade brugerne indsætte deres google adsense id, hvorefter de får x % af annoncekronerne på de artikler, som de selv skriver.

 

God fornøjelse med det.


Side 1 ud af 1 (5 indlæg)