Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Amino Service til Plus medlemmer - Auktion fra 1 kr.

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Herfølge
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Fra  BilligProjektor.dk Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer man til at kunne sætte minimumspris på sine auktioner?

Jeg tænker, at konceptet/idéen bl.a. er ideelt for virksomheder der skal af med et (overskuds)lager.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
OK. Men bør det så ikke også være muligt for ikke-plussere at byde? - Så man får mere ud af marketingen?


Måske på sigt, men lige nu prøver vi at gøre det her til en service der skal give mange Plus brugere.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Viergroenne.dk - Thomas:

Kommer man til at kunne sætte minimumspris på sine auktioner?

Jeg tænker, at konceptet/idéen bl.a. er ideelt for virksomheder der skal af med et (overskuds)lager.



Ikke lige nu, men måske på sigt. Nu må vi se hvad vi finder på.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver at byde, men får denne fejl: http://screencast.com/t/z5GAmUze

Denne URL http://www.amino.dk/marked/Listing/ConfirmAction?ListingID=161465&BuyItNow=False&BidAmount=5 - False BidAmount betyder måske at der er et minimumsbud man skal indtaste, som jeg ikke rammer?

~

Anja

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

OK - lidt feed back:

Jeg er p.t. højest bydende med et bud på 1 kr., så slap lige lidt af med at få det til at spille bedre :-)

Men der var godt nok lang vej derind.

Jeg er ikke helt sikker på vejen, men jeg tror, jeg gjorde følgende

1. klikkede på linket i Crome og fik en fejl.
2. kopierede URL og åbnede den i IE - forsiden åbner
3. forsøger at logge ind med mit Amino login (ja ja - jeg havde ikke læst, at jeg skulle lave en markedsprofil).
4. opretter en markedsprofil - det går glat, bortset fra at jeg skal skrive, hvilken region, jeg kommer fra, og så skal jeg til- eller fravælge en disclaimer, som jeg ikke ved, hvad er (jeg fravalgte).
5. afgiver bud på 1 kr. - skal så én gang til udfylde de samme oplysninger, som jeg lige har givet i min profil, selvom jeg nu er logget ind.
6. Nu kan jeg så se, at jeg er højestbydende.

EDIT.
Nu kan jeg så godt komme ind via Crome, og er automatisk logget ind med mit aminologin. Måske har nogen lige kodet ét eller andet i mellemtiden?

Hans

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hurra - jeg har fået en fin bekræftelsesmail med et link, der virker.

Hans

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det burde virke nu :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Og ja. Der er mange små ting der skal rettes og fortæl endelig hvad du finder :-)

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

 Bud på 50 DKK. med brug af IE 9

Server Error in '/marked' Application.


Object reference not set to an instance of an object.

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.


Stack Trace:

[NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.] MarkedLib.ProfileService.IsProfileValidForAminoMarked(String userName) +353 RainWorx.FrameWorx.MVC.Controllers.ListingController.ConfirmAction(Int32 ListingID) +125 lambda_method(Closure , ControllerBase , Object[] ) +101 System.Web.Mvc.ActionMethodDispatcher.Execute(ControllerBase controller, Object[] parameters) +17 System.Web.Mvc.ReflectedActionDescriptor.Execute(ControllerContext controllerContext, IDictionary`2 parameters) +212 System.Web.Mvc.ControllerActionInvoker.InvokeActionMethod(ControllerContext controllerContext, ActionDescriptor actionDescriptor, IDictionary`2 parameters) +139 System.Web.Mvc.<>c__DisplayClassd.<InvokeActionMethodWithFilters>b__a() +56 System.Web.Mvc.ControllerActionInvoker.InvokeActionMethodFilter(IActionFilter filter, ActionExecutingContext preContext, Func`1 continuation) +282 System.Web.Mvc.<>c__DisplayClassf.<InvokeActionMethodWithFilters>b__c() +20 System.Web.Mvc.ControllerActionInvoker.InvokeActionMethodWithFilters(ControllerContext controllerContext, IList`1 filters, ActionDescriptor actionDescriptor, IDictionary`2 parameters) +203 System.Web.Mvc.ControllerActionInvoker.InvokeAction(ControllerContext controllerContext, String actionName) +351 System.Web.Mvc.Controller.ExecuteCore() +99 System.Web.Mvc.ControllerBase.Execute(RequestContext requestContext) +42 System.Web.Mvc.ControllerBase.System.Web.Mvc.IController.Execute(RequestContext requestContext) +10 System.Web.Mvc.<>c__DisplayClass8.<BeginProcessRequest>b__4() +40 System.Web.Mvc.Async.<>c__DisplayClass1.<MakeVoidDelegate>b__0() +21 System.Web.Mvc.Async.<>c__DisplayClass8`1.<BeginSynchronous>b__7(IAsyncResult _) +12 System.Web.Mvc.Async.WrappedAsyncResult`1.End() +53 System.Web.Mvc.Async.AsyncResultWrapper.End(IAsyncResult asyncResult, Object tag) +28 System.Web.Mvc.Async.AsyncResultWrapper.End(IAsyncResult asyncResult, Object tag) +15 System.Web.Mvc.MvcHandler.EndProcessRequest(IAsyncResult asyncResult) +26 System.Web.Mvc.MvcHandler.System.Web.IHttpAsyncHandler.EndProcessRequest(IAsyncResult result) +9 System.Web.CallHandlerExecutionStep.System.Web.HttpApplication.IExecutionStep.Execute() +698 System.Web.HttpApplication.ExecuteStep(IExecutionStep step, Boolean& completedSynchronously) +209



Version Information: Microsoft .NET Framework Version:4.0.30319; ASP.NET Version:4.0.30319.272

<>c__DisplayClassd.b__a() at System.Web.Mvc.ControllerActionInvoker.InvokeActionMethodFilter(IActionFilter filter, ActionExecutingContext preContext, Func`1 continuation) at System.Web.Mvc.ControllerActionInvoker.<>c__DisplayClassd.<>c__DisplayClassf.b__c() at System.Web.Mvc.ControllerActionInvoker.InvokeActionMethodWithFilters(ControllerContext controllerContext, IList`1 filters, ActionDescriptor actionDescriptor, IDictionary`2 parameters) at System.Web.Mvc.ControllerActionInvoker.InvokeAction(ControllerContext controllerContext, String actionName) at System.Web.Mvc.Controller.ExecuteCore() at System.Web.Mvc.ControllerBase.Execute(RequestContext requestContext) at System.Web.Mvc.ControllerBase.System.Web.Mvc.IController.Execute(RequestContext requestContext) at System.Web.Mvc.MvcHandler.<>c__DisplayClass8.b__4() at System.Web.Mvc.Async.AsyncResultWrapper.<>c__DisplayClass1.b__0() at System.Web.Mvc.Async.AsyncResultWrapper.<>c__DisplayClass8`1.b__7(IAsyncResult _) at System.Web.Mvc.Async.AsyncResultWrapper.WrappedAsyncResult`1.End() at System.Web.Mvc.Async.AsyncResultWrapper.End[TResult](IAsyncResult asyncResult, Object tag) at System.Web.Mvc.Async.AsyncResultWrapper.End(IAsyncResult asyncResult, Object tag) at System.Web.Mvc.MvcHandler.EndProcessRequest(IAsyncResult asyncResult) at System.Web.Mvc.MvcHandler.System.Web.IHttpAsyncHandler.EndProcessRequest(IAsyncResult result) at System.Web.HttpApplication.CallHandlerExecutionStep.System.Web.HttpApplication.IExecutionStep.Execute() at System.Web.HttpApplication.ExecuteStep(IExecutionStep step, Boolean& completedSynchronously) -->
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Den der knap der hedder 'Kontakt køber' - Burde det ikke være 'Kontakt sælger'? :-)

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)