Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook fanpage.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra viborg
Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Aminoer, 

Jeg vil prøve at formulere mig så godt som muligt, uden at bryde nogle regler, jeg har ca 50 Fanpages med 2000 fans-10,000 Fans som jeg ved at den rette person kunne være interesseret i, mit spørgsmål er blot hvad de de værd i jeres øjne, og hvor kunne jeg få et ordentlig bud på dem henne? kender i nogen form for auktion eller andet? 

Mvh Jens

Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke efter facebooks regler dine sider samt din privat profil vil blive slettet. Hvis det bliver opdaget

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Med hensigt på at tjene penge på dem:

Hvor mange visninger får dine opslag. <---- intet andet. 

Uden at vide noget om dem, går jeg ud fra, at det er diverse citat/forsjov sider, og de har derfor ingen reel værdi, udover hensigten at "spamme"..

Facebook har efterhånden udviklet sit spamfilter så godt, at disse facebooksider, som før i tiden (læs: for omkring 1 år siden) tjente gode lommepenge, ikke gør det længere, fordi de kommer og går. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcus Forsberg:
Facebook har efterhånden udviklet sit spamfilter så godt, at disse facebooksider, som før i tiden (læs: for omkring 1 år siden) tjente gode lommepenge, ikke gør det længere, fordi de kommer og går. 


Præcis, jeg har også nogle sider med for sjov hvor det spam, før i tiden der tjent jeg sindsygt godt på de side, det gør jeg dog stadigvæk men det ikke på samme sider. Nu jagter man mere efter hvor mange der ser ens opslag en der liker...

Men de har stadigvæk en god værdi, da du kan let snyde folk til at se video, eller klik på dit link. så du tjener penge.



Via min ene facebook side for jeg ca 500 besøgende om dagen.. Så derfor er facebook sider stadig noget værd


Mvh
Casper
 

Fra viborg
Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeres indput har intet at gøre med mit spørgsmål? kender i godt sted at sælge dem, til de rigtige priser? 

Mvh Jens

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens langdal Christiansen:

Jeres indput har intet at gøre med mit spørgsmål? kender i godt sted at sælge dem, til de rigtige priser? 

Mvh Jens

Nej. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 46
Fra  Battericover.dk Troester Trading Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er i øjeblikket ikke noget bestemt sted, hvor du kan sælge dem. Du kunne jo evt. prøve at sælge dem her på amino ( kender ikke lige reglerne omkring slag på amino?! tjek det først)

Prisen afhænger meget af om det er danske eller udlandske likes, og om det er noget aktivitet på siderne ;-)

Mvh
Andreas Trøster 

Ejer af BatteriCover.dk - Battericovers og Powerbanks til din smartphone

Fra viborg
Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er allesammen sider med danske likes, og de er skam meget aktive, titlerne på siderne er sjove, og derfor gode til mangeting, det er nemt at køre affiliate markedting på siderne, eller dele indhold fra evt webshops, med tøj eller andet ligende.

Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 46
Fra  Battericover.dk Troester Trading Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne måske godt være interesseret i nogle af dem :-)
Jeg kontakter dig på PM imorgen

Mvh
Andreas Trøster 

Ejer af BatteriCover.dk - Battericovers og Powerbanks til din smartphone

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)