Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv os et hav af konstruktivt feedback....

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Charlotte.

Indledningsvis kan jeg lige sige, at jeg naturligvis har "liket" Rejsetanker.dk på Facebook! :-).

Og nu til selve siden:

Som jeg skrev i din gæstebog, så synes jeg, at det har gjort en rigtig stor forskel, at du har rykket rundt på flere af de forskellige features/menuer, og at du har fjernet nogle af de reklamer, der forstyrrede helhedsindtrykket. Nu er det en meget mere overskuelig forside.

Der var dog lige et par ting, jeg bemærkede!

Forside:

1.

Skriftstørrelsen er lidt mindre  i overskrifterne (til hvert enkelt indlæg) under "Seneste indlæg i forum" og "Mest hjælpsomme medlemmer" i forhold til overskrifterne til hvert indlæg under "Seneste blog" og "Seneste rejsetips". Skriftstørrelsen er mest behagelig at læse i de sidstnævnte og har mere "power". De fremhæves mere, og det skal de jo også. Det ser også bedre ud, hvis overskrifterne til de pågældende indlæg har samme størrelse. Det fremstår mere gennemtænkt og professionelt.

2.

Den vandrette "linje", der indeholder "Seneste medlemmer", "Rejsebilleder" og "Facebook" skurrer lidt i mine øjne. Det kan sagtens bare være min måde at afkode det - det er sikkert en temperamentssag - men hver feature/menu består udelukkende af en masse personbilleder/avatars, og det flyder ligesom lidt sammen i mine øjne.

Kunne man muligvis placere "Facebook"-featuren et andet sted og indsætte et relevant reklame-banner imellem henholdsvis "Seneste medlemmer" og "Rejsebilleder". Ja, det er utroligt, jeg ved det godt, jeg foreslog dig at fjerne nogle reklamer, og nu foreslår jeg, at du tilføjer en :-). Men jeg tror faktisk, at det ville "bløde det lidt op". Hvor "Facebook" så skal placeres kan jeg ikke lige overskue.

Kigger på undersiderne lidt senere. Var egentlig i fuld gang med at researche til et blogindlæg. :-)

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Tak for din vedholdenhed Wink

Det med skrifttyperne forstår jeg simpelthen ikke - mener du forskellen på ooverskrifterne på forsiden kontra inde på den pågældende side? Umiddelbart er det jo 2 helt forskellige opsætninger????

Jo man kunne sagtens sætte en reklame ind på stedet du foreslår, men jeg syntes det vil blive lidt tungt reklamemæssigt, hvis vi både skal have en reklame der og en stor lige nedenunder - de drukner simepelthen ???

Tak for dit "Syntes godt om" Yes


Er der virkelig ikke nogen som har mere styr på Kunena, at de kan komme med forslag til antal tråd/svar problematikken?

Hilsen

Charlotte

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Det er da en fin side. Dog opføre dit top banner sig meget mystisk når jeg ser siden på min Ipad. Dit banner loader ekstrem langsom tror der gik 1 minut før det kom. Jeg kunne kun se en enkelt tale bobel intil den loaded.

Ved ikke lige om der er flere der oplever det problem. Men syntes det er vigtigt. Jeg bruger selv min ipad til 90% af alt surfing på nettet.

/Michael Clausen

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Du har helt ret, har godt set at der er en hel del problemer, når man bruger iPadden og det skal jeg nok få på plads. Især hvad reklamer angår, da man vist ikke kan bruge flash på apple produkter :(

Det undrer mig dog at logoet har så dårlig en loadtime - det har jeg ikke oplevet på min iPad - vil straks gennemgå det!Tak for info.

/Charlotte

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre der oplever denne dårlige loadingtime af topbanneret på iPads og lign. ?

På min iPad er loadingtime i top - det er mere knapper, reklamer m.m. som ikke helt er som de skal være!

/Charlotte

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det, jeg mener, er, at hvis du ser på indlæggene under "Seneste indlæg i forum", så starter de alle med noget blå tekst, og den tekst er mindre end den blå tekst nede under "Seneste blog". Det samme gælder den blå tekst under "Mest hjælpsomme medlemmer" sammenlignet med den blå tekst under "Seneste rejsetips".

Håber, det giver mere mening nu. Wink

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)