Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen.

Nu har jeg prøvet og følge lidt med herinde, og stille nogle spørgsmål til moms og skat, men efter jeg har fået gang i min virksomhed, må jeg jo nok indse at jeg har brug for en revisor.
Først og fremmest har jeg brug for rådgivning; hvad kan jeg trække fra, hvad kan jeg ikke trække fra, hvordan skal det trækkes fra, osv.
Derudover mangler jeg lidt start-hjælp til at komme igang med at lave regnskab. Indtil videre har jeg kun haft nogle udgifter at betale, så det har ikke været noget problem, og har kunne klares med et lille excel ark, for at holde styr på hvor mange moms-penge skat skyldte mig

Min virksomhed har kørt siden januar, og som sagt er jeg først begyndt at få indtjening nu. Jeg arbejder fuld tid i min virksomhed pt., og har lige for tiden en fast kunde som jeg laver en del for. Til september tager jeg til sydamerika i 5 uger, hvor jeg planlægger at bruge de sidste par uger på at lave forretning med nogle folk dernede.
Derfor er det jo oplagt, hvis man kan trække et beløb, svarende til den del af rejsen (primært flybilletten) fra i skat. De resterende uger bruger jeg på at backpacke, og det er udelukkende privat, derfor kan det jo af gode grunde ikke trækkes fra.

Mit spørgsmål er nu; hvor meget har jeg brug for? Hvor meget vil det koste at få en revisor til at hjælpe mig med disse ting, altså sætte mig igang med at lave noget regnskab, og så hvert år sørge for årsregnskabet? Er der nogle af jer der kan give mig et tilbud?

På forhånd tak
Christian Jessen
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

 

Du er da velkommen.

 

Du kan læse mere om os på vores website.

 

/Peter

Fra københavn
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian

 

Jeg arbejder en del med med mindre virksomheder  ... så jeg kender til alle de opgaver som du nævner..

Så du er velkommen til , at ringe til mig.

 

KC Regnskabsservice

 

Karsten Christoffersen

 

Tlf. 51516868  

Fra Vestjylland
Tilmeldt 24. Jan 06
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

En god bogholder kan også hjælpe dig med dette, og så lade revisoren se på et færdigt stykke arbejde,
ved årets afslutning. Tit og ofte en billigere løsning, men stadig med god sparring.. :-)

 

Held og lykke :-) 

Bogholderi, Regnskab & Administration
http://www.secondaccount.dk

Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er revisor - prisen hos alle revisorer afhænger af hvor meget du bruger dem. I midtjylland er prisen ca. 4-700 kr i timen.

 

 

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)