Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hvordan jeg får oprettet en firmakonto i en bank!!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig

Jeg (vi) havde nogenlunde samme problem med et nystartet ApS - DanskeBank var al for grådige med deres gebyrer osv, Nordea holdte ikke sin aftale og var aaal for langsomme. Lokalbankerne var al for forsigtige.

Det endte til sidst med Nykredit Erhverv som bød os velkommen uden forsnak eller gebyrer her og der.

Prøv at ring tiil dem - Vi klarede alt telefonisk.

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, de ønsker ikke, at hjælpe "arb. landsbank"

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46552
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander pennerup:

Jeg har cvr nr med, oprettelse af selskab, firmabeskrivelse, konceptbeskrivelse, vedtægter osv. osv osv med..

Samme svar i alle banker.. "vi tjener ingen penge på erhverv"

Det kan du også godt selv regne ud ikke er hele sandheden. De tjener skam penge på erhverv - MEN de taber også penge, og det er der du skal overbevise dem om, at du ikke er en startvirksomhed de kommer til at tabe på. Det er det de frygter helt enkelt.

Selv en erhvervskonto for en mindre virksomhed - der i positiv, den tjener de ikke noget på, slet ikke til at administrere systemet. Derimod tjener de på en masse andre sider og tager meget gerne erhvervskonti for virksomheder de kan se ikke vil gi dem tab. Overbevis dem, evt. men en revisor ved siden, og du kan sagtens få erhvervskonto.

OG - i alle fald i forhold til din snak med bankerne - drop den lidt klynkende holding - med at folketinget vil ha folk til at starte og så vil bankerne ikke hjælpe, den bringer dig ingen steder - Grib de konstruktive værktøjer sammen med nogen der ved hvordan man håndterer den slags

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :

har du en revisor? så be ham om at ringe ned og snakke med banken. Det virker i 80 % af gangene. Ellers opret en konto hos basis bank, det kan man oftes på få dage.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)