Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min tur til at lege webshop ejer - feedback søges.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Så blev det min tur til at lege webshop ejer, og jeg ønsker derfor ris og ros på min webshop:

Det er første gang jeg kaster mig ud i det med en webshop, så mon ikke jeg kan skrabe nogle gode råd op igennem denne tråd.

Hjemmesiden det drejer sig om er: www.petarivanovic.com

Jeg håber i vil være behjælpelige.

På forhånd tak, og god 7. December!!

Vh.

PetarI 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Petarl,

Godt at høre at du skal i gang med en webshop!

Personligt synes jeg at det er synd at jeres logo er ulæseligt og at I benytter jer af grå knapper.

Men ellers er det et godt bud :-)

Thumbs up for dit Magento valg.

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ændre logoet så det matcher hjemmesiden lidt mere og så man kan læse hvad der står, ellers synes jeg den bygget godt op.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot hjemmeside, jeg er dog ikke helt sikker på brandingen. Jeg havde nok personligt gået efter et nemmere domæne/navn til selve webshoppen, hvor så PETAR IVANOVICH kunne være repræsenteret så meget som man nu havde lyst til. Jeg kan godt se I prøver at skabe et navn fra starten, og det kan måske virke, jeg er bare bange for at folk vil have problemer med at stave det og så kan det være svært at få spredt sit navn ud via mund-til-mund i hvert fald.

Jeg ved ikke om du også ville have feedback på produkterne, men som 24-årig mand kunne jeg aldrig se mig selv gå med nogle af jeres produkter.

Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 69
Fra  www.skimaske.dk Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeres billeder set ud til at være hjemme " skudt " Korrekt ? Få ens rettet dette !

Fin side.

Uffe Kjær  

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Petarl,

Jeg synes at det er en fin webshop du har fået dig. Men hvis det var mig ville jeg ændre opsætningen af forsiden, så jeg kunne vise mere på mindre plads. Derfor ville jeg:
- Gøre slideren mindre i højden, så den ikke optager næsten hele forsiden - måske 2/3 størrelse af det nuværende
- Flytte nyheder op under slideren, så man fra første sekund kan se produkter og priser
- Lade Facebook + fragt komme efter nyheder, og så med nedsatte varer under

At man ikke kan betale med kort vil nok skræmme en del potentielle kunder væk, men jeg går ud fra, at det er af økonomiske årsager at du har fravalgt det?

mvh

Tobias 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkeligt ingen forskel mellem "Smykker til mænd" også kvinder? Synes det er de samme smykker..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)