Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate - gode råd søges - især hvad jeg ikke skal kaste mig ud i

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Ja måske - men jeg har lidt med vilje valgt noget eventyr på min blog. Jeg fandt et helt lyserødt tema, men det var så for meget.

Jeg har faktisk en brevkasse, men den har sin helt egen blog, så den havde jeg mere tænkt mig at linke til. Jeg ved heller ikke, om jeg gider sidde og svare på, hvad folk skal gøre ved deres udløsningsproblemer. Jeg er meget mere til kærlighedsdelen end sexdelen. Har haft den slags klienter, og det er da synd for dem, men den hjælp kan de også finde andre steder.

Det eneste, jeg har imod drømmekæresten og andre sider af den slags er, at jeg ikke kan se, hvem der står bag siden. Jeg vil have et ansigt på vedkommende, ellers er det ikke et firma, jeg handler med eller kontakter. Det er fx sådan en lille ting, jeg siger til min juridiske klienter - handl aldrig med nogle, du ikke har set - det kan være scam uden, at det behøver at være det.

Men tilbage til designet - det venter jeg lige med - jeg skal nok have det i baghovedet, at det er lidt for meget eventyr - selvom jeg henvender mig til kvinder.. jeg skal på et tidspunkt have et onlinemedlemsforum og et nyhedsbrev - men i hvert fald onlinemedlemsforummet har jeg forstået skulle have sin egen landingpage? (ved ikke om det er stavet korrrekt)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg også.

Jeg anede ikke en gang, at der var en anden blog, men det er okay - jeg tror ikke, at det bliver noget problem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for det.

Synes ellers, at jeg i går kiggede på, om jeg kunne ændre mit navn. Det må jeg lige kigge på igen.

Det er da også utroligt spændende at sidde og skrive om, hvad man kan som kommende jurist - jeg er jurastuderende som dig og arbejder lige p.t. både hos en advokat og i retshjælp - vi er faktisk ved at udvide til Århus.

Kan godt være, at det er der, at jeg virkelig skal sætte ind i stedet. Jeg havde tænkt på at kombinere de to uddannelser, men alle (mænd) jeg taler med advarer mig imod det, så derfor har jeg lavet to sider.

Jeg har i forvejen skrevet en del om jura på facebook, men det har været, hvad jeg er stødt på i retshjælpen - vil gerne længere ud end det.

Jeg vil lige tænke lidt videre - og så lige læse lidt mere om din side, hvordan du har gjort det - til inspiration.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt i øvrigt i et af Sasas link en gratis e-bog: Affiliate for nybegyndere af Dennis Kjærgaard. Der tror jeg lige, at jeg starter.

Tusind tak for alle jeres gode råd og tid. Jeg er dybt taknemmelig.

 

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke :-)

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak.

Jeg vender måske tilbage med det med temaet på et tidspunkt, når jeg er mere i gang.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige skrevet et indlæg på www.juraekspert.dk. Jeg skal lige overveje det til efter jul (skal til eksamen den 19.12.12), om jeg skal satse mere på den side end den sexologiske.

Har skrevet om arbejdsret (anmeldelse af arbejdsskader), hvis nogle af jer interesserer jer for det.

Mit indlæg er ikke helt kun juridisk - jeg har en baggrund som lægesekretær og tillidsrepræsentant samt mellemeleder, så der er lige kommet lidt småting med ind, som jeg ved derfra. Det var egentligt det retsområde, jeg allerhelst ville arbejde med.

Tak for alle svar.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

PS: Mit skarpe øje har set, at det ikke særligt godt ud med tekstenformateringen, men det må jeg rette op på et andet tidspunkt.

 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)