Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket IT-uddannelse?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino'er,

Jeg står og skal i gang med en uddannelse til sommer, gerne inden for IT. Dog har jeg svært ved at beslutte mig. Mine kriterier er, at man beskæftiger sig med software, samt tjener fornuftige penge.

Alle forslag modtages med kyshånd!

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

ITU (IT Universitetet)?

KEA tror jeg har noget

Designskole har også programering af Software

Webintegrator uddannelsen

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver software. Er det support af der eller programmering?

Og hvad er fornuftige oenge? Det er et vidt begreb, er det at have råd til en stor mercedes og strandvejs villa? Eller skal der bare være nok til et togkort og en 2 værelses i næstved?

 

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Animal:

Godaften Amino'er,

Jeg står og skal i gang med en uddannelse til sommer, gerne inden for IT. Dog har jeg svært ved at beslutte mig. Mine kriterier er, at man beskæftiger sig med software, samt tjener fornuftige penge.

Alle forslag modtages med kyshånd!

Hej...

Jeg har i mine unge dag, for knap så mange år siden prøvet følgende:

Datamatikker (programmering i java, css, html) - det tog 2 1/2 år, men var uddannelsen med størst mulighed for job og højeste løn....

Datamekanikker tog ca. 5 år og var på TEC(teknisk Skole) - lang uddannelse, svært og få job og virkede lidt som spild af tid.

Data-teknikker tog ca 2 1/2 år på TEC - virkede ikke som om den gav de store job muligheder.

Det skal nævnes at de to sidstnævnte jobs, er det svært at få en elevplads, som det kræver efter 6 mdr.

Good luck

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag datalog, hvis du sigter efter en karrierer med masser af muligheder (+ i udlandet) og en rigtig god løn! vi taler + 40k

Fra København N
Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 39
Fra  FindGaven.Nu Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at start med at overvej hvor lang uddannelse du er klar på at give dig i kast med og om du gerne vil have en akademisk uddannelse, hvor du også får en masse teoretisk viden, eller en mere praktisk orienteret uddannelse, hvor du hurtig kan prøve tingene du lærer af.

Svært ved at finde de gode gaveidéer? Check FindGaven.Nu

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil ikke foreslå webintegrator, for det første giver den ikke en egentlig adgang til andre uddannelser, og i manges øjne tæller den ikke højere end erfaring da det er begrænset hvad man lærer. JEg har selv webintegrator og føler virkelig det var spild af tid :(

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lucca, det er ikke helt sandt, Web-integrator giver adgang til Datamatiker som ellers kræver stx, hhx, htx eller hf.

Og Datamatikeren giver så derefter adgang til Datalog, dog skal man lige have Engelsk og Matematik på højt nok fag, men de kan tages på aftenskole.

Det er nok den smarteste møde at gå hvis man ikke ønsker at tage sig en gymnasial uddannelse først.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Web-integrator hjalp også mig ind på Datamatiker uddannelsen. Og vil da sige det indtil videre har været det værd. Det er hårdt skolemæssigt syntes jeg, men man lærer rigtigt meget. Indenfor et par måneder på uddannelsen kunne jeg allerede lave små stykker software og sjove programmer.

Jeg vil helt klart anbefale den, men man skal være forberedt på at møde op hver dag og lave sine lektier og lege med tingene derhjemme, ellers falder man hurtigt bagud og det er svært at komme tilbage igen hvis det er tilfældet.

Held og lykke med at finde hvad du søger! :-)

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tog en web-integrator uddannelse, det er den største fejltagelse jeg længe har lavet.

De 1 år og 9 måneder jeg gik der - blev der intet lært, og underviserne, vidste ikke hvad de lavede, og mange af dem havde ingengang selv en uddannelse inden for nogen form for programmering, og de havde endda svært ved HTML og CSS.

Det gav mulighed til MultiMedia Designer (MMD) - Men den tog jeg aldrig, fordi jeg var træt af at spilde min tid, så tog arbejde istedet for et stort gaming firma i Holland :) (Som forresten aldrig har set mit uddannelsesbevis).

Venlig Hilsen
Lucas Rolff 

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)