Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klar til jul - nem vej til billig synlighed :-)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg synes også at det er en sjov ide, og jeg er langt fra ene om at køre med dem. En del gør det, og en del SUVs og pick-up trucks kører med store pyntede gran kranse. Ret sjovt at se Smile

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 06:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Så mangler der bare firma navn eller logo? :D

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 06:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det en sjov trend, som også er meget udbredt i Tyskland. Den findes også i flere andre versioner med nissehue, kaniner, okser osv...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Lehmann Jafari:
Så mangler der bare firma navn eller logo? :D

Det kommer! 

Næste år skal jeg køre "Golden Gate to Hollywood" street rally, og der kommer logoer overalt på bilen, da det bliver et reklame stunt. Og hvis alt går efter planen, deltager jeg i Gumball 3000 i 2014, dog nok i en anden bil, og det bliver også et reklame stunt Smile

Jeg kørte Fall 100 Miglia for en måneds tid siden, med sponsor logoer på bilen (for andre firmaer), og det gav en del opmærksomhed. Så jeg har fået blod på tanden til at gøre mere i den stil.

Mvh Carsten

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Min bil er nr. 3 i starten af denne video, og jeg er også med ca. 1:25 inde i klippet: 

 

Her er et link til opsummering af Fall 100 Miglia løbet - hvor jeg faktisk var første mand tilbage i klubhuset, vores endelige destination: 

">

">

">

">

">

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 81
Fra  United Web Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha ha.. Sjovt nok, men jeg er sikker på at i Danmark når du ikke mange meter med de gevirer, inden lovens lange arm vinker dig ind til siden  Smile

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Daniel Lehmann Jafari:
Så mangler der bare firma navn eller logo? :D

Det kommer! 

Næste år skal jeg køre "Golden Gate to Hollywood" street rally, og der kommer logoer overalt på bilen, da det bliver et reklame stunt. Og hvis alt går efter planen, deltager jeg i Gumball 3000 i 2014, dog nok i en anden bil, og det bliver også et reklame stunt Smile

Jeg kørte Fall 100 Miglia for en måneds tid siden, med sponsor logoer på bilen (for andre firmaer), og det gav en del opmærksomhed. Så jeg har fået blod på tanden til at gøre mere i den stil.

Mvh Carsten

Lyder super Carsten! 

Du klistrer bare en masse fede Baso Store stickers på! :-)

Fra Toftlund
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Net2Skilte.dk Skrevet kl. 06:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten - det giver synlighed ja, men hvad er det værd hvis dem der er opmærksomme, ikke ved hvad de skal være opmærksomme på ! (reklamer på bilen)

Man skal nok også være varsom - alt efter branche naturligvis.
Jeg ville nok miste lidt af respekten, hvis min revisor eller bankmand dukkede op til et møde i sådan en bil ;-)

Nu har jeg selv bilen plastret ind i reklamer, men jeg er jo også skiltemand !

Mvh og go jul

Hans Meyer
www.Net2Skilte.dk

Hans Meyer
https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Meyer:
Man skal nok også være varsom - alt efter branche naturligvis.
Jeg ville nok miste lidt af respekten, hvis min revisor eller bankmand dukkede op til et møde i sådan en bil ;-)

Tja, nu vælger jeg biler efter mit eget behov og interesse, og ikke for at "tilfredsstille" andre Wink

Jeg har faktisk oplevet en masse positive ting ved at køre i en lidt speciel bil. Jeg har fået nogle ret spændende mennesker i mit netværk pga. af mit bilvalg og -interesse, og jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har haft mulighed for at pitche mit projekt for erhvervsfolk i den tunge ende af skalaen. For selv i den mest hardcore forretningsmand gemmer der sig en drengerøv.

Jeg oplever ofte at jeg bliver husket, fordi jeg er ham gutten der kører i en skrigende gul bil. Jeg har endnu ikke oplevet noget negativt. Når jeg ser en konsulent rulle op på p-pladsen i en Ferrari, tænker jeg "shit, han må være dygtig". Andre tænker måske "han tager røven på mig". Det står jo folk frit for at fortolke hvad de ser.

Mvh Carsten

Fra Aabenraa
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 36
Fra  Luxxus.dk Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hahah Hvor er er det kanon. Smil på læben fra morgenstunden. 

Lyder fedt, at du skal være med i Gumball 2014 osv.

mvh. 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)