Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere likes på min Facebook side?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Hostrup:
Folks hjerner på Facebook er bare sådan hvis ens venner liker, liker de også.

Den hopper jeg ikke lige på :-)

Where there is harmony, there is victory :) 

Fra Randers
Tilmeldt 15. Jun 12
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Hostrup:
Den bedste måde er at poste sjove billeder

Hej Casper,

Du har helt sikkert ret i din betragtning - men det er jo ikke sikkert at et sjovt billede er relevant i denne sammenhæng.

/Lasse

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

frem med facebook likes knappen på siden og levere super service så kommer de stille og roligt rigtig mennesker der liker siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for hjælpen Berthel!

_________________________

Hvad angår likes:

- Konkurrencer er en god ide (jeg har forsøgt mig med en simpel konkurrence her) 

- Sjove og finurlige billeder er helt sikkert også noget, der virker. Som der allerede er blevet sagt, kan billeders rækkevidde ende med at være enorm, da de forskellige likes vil blive publiceret på alles vægge.

10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej men bare for at booste, folk synes drt kedeligt med en shop som kun handler om dem selv. F.eks følger jeg Coolshop.dk på facebook få noget inspiration af dem, de har et dygtigt fb hold

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener at det er forkert at måle din succes i forhold til antallet af likes på Facebook - et like er intet værd med mindre at den bruger der liker virkelig mener sit like og har et reelt ønske om at følge din virksomhed. Hvis relationen er kunstig, så udvikler brugeren enten en form for bannerblindhed, hvor han automatisk overser dine indlæg, blokerer for indlæg fra siden eller afmelder sig efter at en evt konkurrence er ovre. Derfor giver konkurrencer eller betalingsmetoder ikke meget mening med midre at du samtidig leverer noget værdi til dine likes, som de kan bruge til noget og frem for alt har lyst til at dele med andre...

Derfor mener jeg at du ikke skal koncentrere dig så meget om antallet, men i stedet værdien af det indhold der er på siden. HVis det er så værdifuldt at man vil dele det med sine venner så skal likesne nok komme  - dog kan en evt konkurrence selvfølgelig være med til at kickstarte noget opmærskomhed, men det skal følges op af kvalitetsindhold som passer til din målgruppe.

/Søren - forsørenda.dk

Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 04:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug dit netværk! Giv din far, søster, kæreste, ven eller veninde en administator rolle som promoter og få dem til at invitere alle deres venner til at like siden. Så kan man hurtigt få spredt siden ud til en masse mennesker.

Derudover findes der en masse statistikker over, hvornår folk er mest aktive på Facebook og hvor ofte man skal komme med nyheder osv. på sin side. Hvis du poster for sjældent bliver du glemt og hvis du poster for ofte vil folk se dig som en spammer og unlike din side.

#Marc Keene 

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Som tidligere sagt. Skab noget indhold. Konkurrencer. Sjove billeder. Fængende opdateringer osv osv osv. Husk udtrykkelig at skriv det skal deles, nogle gange gerne to gange i samme opdatering (dog ikke så tit)

Når det så er sagt, så er der faktisk mulighed for at købe danske likes på www.underenplov.dk

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)