Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af www.Vilduhelst.dk

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Thomsen:

Hos mig i Google Chrome looper tælleren også.

Og jeg finder det også relativt belastende, at den skal til at loade hele skidtet igen ved hvert klik.

Jeg synes den røde kasse ved mouse-over er lidt uheldig. Den bliver meget bleg og fesen, måske man kunne peppe den op med noget mere RØD? Altså en mere frisk og indbydende farve. Det samme gælder egentlig også for den blå. Det ligner du bare har taget en sort/hvid gradient og sat opacity lidt ned på den. Brug istedet en mørkere rød og en lysere rød som gradient, og det samme med blå.

Jeg kan ikke lige umiddelbart lure, hvad det tekstfelt og 'indsend' knap i toppen hører til? Og knappen er heller ikke noget, der ligefrem skriger "KLIK HER".

Måske man kunne gøre teksten "xx.xxx stemmer samlet" mere fremtrædende og lækkert at se på?

Fanen "Om Vilduhelst.dk" virker ikke. Samme gælder for "Kontakt".

Teksten med copyright i footeren er ekstrem utydelig. Og måske man også i footeren kunne arbejde lidt med nogle informationer dernede? Eksempelvis få rykket de sociale mediers logoer derned?

God vind med det :)

Mvh.

Lars Thomsen

Hej Lars.


Du formåede simpelthen at nævne ALLE de ting som står på min to-do-list.
Men det er vel egentlig bare godt.

Det hvide tekstfelt med submit knappen er en searchbox som er ved at blive omprogrammeret i dette øjeblik. Designet til den er også lavet, der skal bare lige laves noget css for at få den til at ligne.


Er enig i at knapperne godt kunne se lidt fesne ud - det nuværende layout er dog helt nylavet, så derfor vil jeg lige samle lidt mere feedback på det inden jeg begynder at skyde flere penge ind i det.


Mht. at gøre teksten "xx.xxx stemme samlet" mere fremtrædende synes jeg ikke det er en super idé, da jeg ikke vil tage fokus væk fra den røde og blå knap som er det hele siden omhandler.

Footeren er langt fra færdiglavet endnu, så der skal helt klart sættes lidt mere content ind i den, samt på ændret udseendet af copyright så det bliver mere tydeligt.


Men tak for de gode råd!


Mvh Jonas 

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Elsker konceptet, men i skal altså lige arbejde mere med projektet.

Det kan blive en super side. Nøjagtigt som mark startede : x eller y på billeder.

 

anyway her er et par korte fif :

1. Den tæller bare igen og igen efter endt svar.

2. Efter man har svaret lav næste spørgsmål klar samme sted, og vis afstemningen af den tidligere som mindre i siden.

3. Lav flere med grænse spørgsmål (der trækker politiske holdninger mv)

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Min loader også på samme måde som deres på google chrome og safari. 

Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det slog mig lige i hjertet at se det her :(

Nu har jeg for noget tid siden købt hvadvilleduhelst.dk

Siden er dog ikke lavet endnu...

Men når den bliver, så bliver konceptet MEGET anderledes og du kan forvente konkurrence :)

God dag!

Mvh Jacob

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvad tjente siden den forgangne måned? Jeg synes umiddelbart det er lidt et håbløst projekt, medmindre at du kan fremvise nogle fornuftige indtjeningstal.

Der er jo også http://villeduhelst.dk/ som direkte konkurrent, og Jakob (ovenover) der jo åbenbart laver et revolutionerende alternativ (måske)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

der mangler unikt indhold på siden for at få et vedholdende højt besøgene om dagen på flere 1000 unikke besøgene om dagen

videoer unikke på siden klar fordel

satse på lave en masse gode artikler på siden

få mere gang i din facebook side , presse omtale lav den vildste video og markedsføring med artikler giv den helt gas .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Broholm:

Hvad tjente siden den forgangne måned? Jeg synes umiddelbart det er lidt et håbløst projekt, medmindre at du kan fremvise nogle fornuftige indtjeningstal.

Der er jo også http://villeduhelst.dk/ som direkte konkurrent, og Jakob (ovenover) der jo åbenbart laver et revolutionerende alternativ (måske)

Vi havde ikke adsense i den forgangne måned, så derfor brugte vi partnerads og tjent kun 37 kr.
Adsense blev sat på d. 7 december, og vi har siden da tjent 53,29 kr.

Med fare for at lyde arrogant, betragter jeg ikke villeduhelst.dk som en konkurrent, da vi er dem overlegne på alle punkter. Medmindre at brugerne foretrækker et cirkeldiagram.

Men jeg ser da frem til hvad Jakob kan byde ind med :)


Mvh Jonas


 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Lige til at starte med - at du ikke betragter villeduhelst.dk som en konkurrent, er at du er dem overlegen på ALLE punkter, vil jeg langt fra give dig ret i. Som de to sider ser ud nu, ville jeg klaaaaaart hellere bruge min tid på villeduhelst.dk frem for din side. Deres side fungerer og reagere langt bedre end din - i min optik hvert fald. Den er hurtigere og skifter automatisk spørgsmål, når man besvarer et spørgsmål, hvilket motiverer en til liiiige at nappe ét ekstra spørgsmål, som så igen liiiige napper et til, osv.

Du skriver, at du er enig i, at knapperne ser fesne ud, men at du ikke vil bruge flere penge på at få det lavet. Og samtidig vil du ikke gøre tælleren i toppen mere fremtræden, da det tager fokus fra de to knapper (rød og blå). Hvorfor ikke få brugt lidt tid på tælleren i toppen, så den bare falder nogenlunde ind på siden, og så bruge 1 minut på at lave to knapper til når man holder musen over den blå og røde knap? Det tager jo ikke mere end et halvt til et helt minut at lave en gradient på en rød og en blå boks i photoshop. På den måde, får du måske lidt mere aktivitet ved dilemmaerne.

Held og lykke med det :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er stødt på et problem på din side. Efter at have besvaret et masse spørgsmål (eller omkring 10-15 stykker?), får jeg en fejl.

Denne webside har et loop ved omdirigering

Din side laver lidt for mange loops. At skulle ind og clear cookies ved hver fejl, er virkelig noget der får mig væk.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

din side virker ikke loop loop loop etc.

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)