Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg er (NÆSTEN) færdig med www.link-smykker.dk

 

Ville rart med noget seriøst feedback inden vi for alvor går i luften..

Noget vi allerede er i gang med at forbedre er billedekvaliteten på produkt billederne, den bliver bedre..

Så tag et kig på www.link-smykker.dk  og kom med din uforbeholdne mening om design osv. og selvfølgelig direkte fejl.!

 

 

/Frank

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Siden er rigtig flot. Dog mener jeg at teksten i nogle af billederne er svært at læse. (den boks under logo''et med hvid skrift).

Ellers rigtig godt første indtryk
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige når jeg kommer ind på siden, synes jeg er det er en god fornemmelse. Priserne, skal man lige ''lære'' at læse - Jeg troede at der sto 109 med streg over og så nu-pris med 141 eller hvad det nu var. Det viste sig at før var 189, men det er godt nok svært at se.

 

Generelt forstår jeg ikke hvorfor baggrunden på smykkerne er så lys, for det er svært at få en god fornemmelse - se forskellen, når man kigger på ure der ligger i box med sort baggrund.

 

Ellers et indbydende og let look, nemt at navigere......hvis der er kunder til den slags, så skal du nok få gang i biksen, hvis du sørger for at blive set

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skyder frit fra leveren, og så må Du selv tage hvad Du kan bruge, og lade resten ligge :)

Hvis Du kigger på siden i FireFox (FF), så ligger dette link: http://www.link-smykker.dk/smykker.asp i toppen af siden, klemt inde mellem de to store billeder. Du kan lige skimte det inde bag i dem.

Over det højre store billede, har linket "Øreringe" rykket sig, og "Armbånd" er forsvundet.
Hele menuen har faktisk et problem i FF.

Den hvide tekst i den venstre store kasse, er for svær at læse.
Mønstrene i samme kasse er fine, men jeg synes ikke at de passer til siden. De forvirrer mig helhedsbillede.

Indkøbskurven ledte jeg efter oppe til højre i skærmbilledet, men fandt den ude i venstre side, den "fejl" tror jeg der er mange der gør.

Teksten ude i venstre side af skærmen ødelægger billedet når mine øjne glider hen ovre skærmen, det virker for forvirrende og rodet.
Den lyserøde overskrift er efter min smag lidt for svag, den må gerne have en lidt kraftigere farve, og måske en anden en lyserød?
På dét punkt, skal Du dog ikke lytte til mig, da jeg ikke har anlæg for webdesign.

Den brunlige store kasse oppe til højre, synes jeg egentlig er fin, men den måtte efter min smag godt være en anelse lysere, ikke meget (det brunlige midterområde).

Mht. din mail i bunden af siden, så sæt den sammen så dine kommende kunder kan skrive til dig, og anskaf dig et spamfilter til at tage den spam Du vil få.
Har Du overvejet også at lægge et telefonnummer ned i bunden?

Nederst i dit venstre hjørne, der står der en lille kasse med 25 % rabat, og jeg må indrømme at jeg først opdagede den nu. Du skal slå det stort på på siden, så folk kan se rabatten.
Hvorfor gemme den væk?

Det er en rigtig god ting at der dukker et billede op, når jeg holder pilen hen over billedet i din vareoversigt.
Der er dog et problem med dine halskæde: 1834-so, hvor selve smykket bliver skåret af. Det er synd, for det er virkelig nogle smukke smykker Du har.

Du skriver at alle dine smykker er nikkelfri, igen ville jeg personligt slå det større op, ikke at det behøver fylde hele siden, men folk sidder og kigger billeder, og skal gerne lægge mærke til det.

Jeg savner desuden en søgefunktion (en god en vel at mærke), så jeg kan søge på halskæde, guld, sten, og så få dine produkter listet.

På siden med dine handelsbetingelser, der skal Du se nærmere på punkt: 4, 5 og 7. Underoverskriften ved de punkter står helt op ad punktumet.

Under info og kontakt, vil jeg personligt gerne se et billede af dig/Jer. Gerne et gruppebillede vor alle medarbejdere, ledere og ejere er med på, og hvor I smiler. Det giver mig lige det sidste skub i retning mod et køb.

Allernederst på Jeres side, bag "them" der er der noget udsmykning af en art (eller også er min skærm fedtet), det må gerne være tydligere.

Angående Jeres mail, så vil jeg opfordre Jer til at udskifte den til noget mere charmerende end info@. Hvis I har en fast supporter, så brug vedkommendes fornavn.

I skriver I Jeres handelsbetingelser at I modtager kreditkort, hvorfor er der ikke et logo af et dankort/flere kreditkort?
Når jeg kommer til en hjemmeside uden kreditkort logo, går jeg ofte videre i den tro at de ikke modtager kort, og det er altså en du måde at miste kommende kunder på.

Jeg tror det var det.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg beklager at det er meget uoverskueligt. Jeg håber at Du kan overskue det.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
SUPER !

 

Allerede mange gode ting jeg havde stirret mig helt blind på ...sådan er det når man sidder og nørder med tingene selv...:-)

 

Hvordan hulen kan jeg glemme dankort logoet :-)

 

Ang. Firefox så har jeg ikke prioriteret den specielt højt...det tager jeg når jeg har det grundlæggende oppe at køre...

 

Tusind  tak for feedbacken - men fortsæt endelig med at give kommentarer !

P.S og vi har lige solgt den første vare her i eftermiddag - så det var hurtigt....Det ser også ud til min dankort betaling virker :-)

 

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)