Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om denne nye side

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er IndustriBasen snart ved at være klar til markedsføring. Siden vil være en side hvor virksomheder iog privat personer kan oprette annoncer.

Det er nye, brugte og produkter til udlejning man vil kunne finde på siden.

Hvad er jeres indtryk af siden?. Er den forvirrende eller kan man se hvad siden tilbyder?

Der er selvfølgelig ikke så meget at søge efter i systemet men det arbejdes der på i øjeblikket.


Vil gerne have jeres mening om siden.




mvh

Morten



Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
En lille ting jeg lige faldt over, designet rykker sig i firefox, der er der indrykkede kanter rundt omkring på forsiden og undersiderne, det ser ikke videre kønt ud.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders.

 

Godt du lige siger det.

Det har jeg sendt videre til programmøren.

 

Andre der har noget kritik. Jo mere jo bedre så alle fejl kan blive rettet.

 

mvh

Morten

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten.

Jeg synes siden er rigtig pæn og rar at se på. Jeg var ikke et sekund i tvivl om, hvad den drejer sig om.

To ting:

1. Søgefelt på forsiden virker ikke.

2. Topbanneret må godt være klikbart.

 

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tanja.

 

Det var 2 gode rettelser du lige kom med der. det vil blive rettet hurtigst muligt.

 

Tak for den gode kritik.

 

er der andre der kan finde nogen fejl eller mangler?

 

mvh

Morten

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Med stor interesse faldt jeg for din side..men har lige et par kommentar



Du henveder dig med siden til private og erhver, men de annoncer du har (har tjekket bobcat), fremgår det ikke om det er incl moms som private forventer eller ekcl moms som erhver forventer...det er misvissende.



Jeg håber bobcatten er en fiktiv annonce, idet det er meget urealistisk at en bobcat fra 1997 kun har kørt 250 timer



desuden mangler oplysninger om service og den slags.



Hvor befinder maskinen sig, så jeg heller ikke, det er rart at vide om det er på Sjælland eller Jylland.



Har du tænkt på at lande som Lithauen, Rusland m.fl køber rigtig mange brugte maskiner i Danmark...hvor nemt til gængelige er oplysningerne for dem...



Annoncen på bobcatten kan godt virke lidt sammentrykket, Jeg ønkser mere luft omkring teksten.



 



Hvor længe kan en privat have en annonce til 50 kr, hvor længe er den aktiv ??



Kan et firma ikke lave en annonce til 50 kr ?? istedet for et års abonement, jeg  har et par maskiner og container og den slags om året til salg fra vores vognmands virksomhed, men vil aldrig tegne et års abonement for at sælge dem.



 



Jeg savner lidt flere fakta fra sydleasing, det er lidt for rosenrødt sat op, det er jo trods alt ikke alle der kan få leasit noget..der skal også falde en udbetaling, er det sydleasing der betaler sælger eller køber der betaler sælger, der mangler nogle fakta.



 



Hvad nu hvis jeg vil købe bobcat til 110 000, du tager dankort og det betaler jeg med eller hvad ???



Skal det ikke fremgå , at det er annoncerne der kan betales med  dankort, jeg forventer egentlig det er sådan men kan godt mis forstå det.



 



Må man i annoncen skrive sin webadresse, email webshop eller hvordan



 



 



Det var lige mit førstehånds indtryk, og så har jeg to maskiner en traksevator og en traktor jeg gerne vil sælge, hvornår kan jeg sætte dem på, hvornår er du i luften ??



 



 100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lind.

 

Det var virkelig en masse gode punkter som der skal arbejdes videre med så der intet er at blive i tvivl om. Meget vigtigt at alle oplysninger på siden ikke kan misforståes.

 

Jeg har printet dit indlæg ud og vil strege alle punkterne ud når de er gennemført. Du er virkelig god til at finde de ting som man ikke selv lige har set eller tænkt over.

 

Ang hvornår siden er i luften så vil det ske når der er kommet tilpas mange annoncer ind på siden.

Vi er igang med at kontakte virksomheder som kan oprette annoncer gratis imod at de så bliver testkaniner af siden.

Jeg vil snart oprette en tråd her på amino med Jeg har et godt tilbud til dig hvor det selvfølgelig er helt gratis for alle på amino og oprette annoncer med ting i skulle kunne undvære.

 

Hvis der er flere ting der skal laves om så er i mere en velkommen til at skrive i denne tråd.

Handelsbetingelser er også snart færdige skal bare lige gennemgås af en advokat.

 

mvh

Morten

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Det bliver rodet, tager det bare som jeg falder over det:

 

Kan ikke forstå den gulefarve i logoet ikke blive brugt på resten af siden - ville nok give lidt mere helhed, i stedet for at det virker lidt rodet lige nu.

 

Leasing punktet tager alt for meget plads på forsiden. Gør det i stedet prominent ved selve produkt visningen, når folk har forelsket sig i en vare. På forsiden skal konceptet og annoncer sælges.

 

Du har noget login oppe i højre hjørne. Der burde byttes op på log ind og opret ny bruger, da folk autmatisk vil klikke på det lige nedeunder.

 

Oprettelse af bruger gik for mig helt galt. Dertil så jeg at log ind i toppen bedre om brugernavn, det skal man vist ikke udfylde i oprettelse af brugeren. Bed i stedet om email, lidt useriøst med brugernavne på sider som den.

 

Landsdelsøgning, burde deles op i regioner. Ala dette:


 

De annoncer ude til højre er nyeste, hvad er de i bunden?

 

Du beder folk om at tilmelde sig nyhedsbrev? Hvad vil du sende ud i sådan et? Er det ikke bedre at bruge denne plads at få folk til at oprette sig som bruger - enten som sælger eller som køber med en bestemt søgeprofil, f.eks. vil have besked hvergang en traktor i sønderjylland bliver sat til salg.

 

Generelt halter opsætning af alle tekst sider, virker som om det bare er smidt ind. Skal sættes mere tilgængeligt op, så folk hurtigt kan få et overblik. F.eks. annoncepriser er et rod, der står desuden at prisen er eksl. moms hvorimod i bunden står der incl..

 

Du skreiver alle priser er inklusiv moms? Hvorfor kan jeg ikke slå dette fra? Og er du sikker på der er moms på alle de produkter der bliver solgt? Kan være nogle sælgere ikke er momsregistreret.

 

Dit sitemap virker ikke rigtigt. Burde vel også vise annoncer, jo netop dem du gerne vil have indekseret, da google ikek selv kan lave en søgning på din side.

 

Bunden har lidt en uligevægt med både copyrigth, udviklet og sitemap derover til højre. Fordel det i stedet på hele linien, så slipper du også for det tomme plads i midten. Linket til enovo burde åbne i et nyt vindue.

 

Billedet er ikke klikbart på listen af resultater. Popup billedet er ikke helt optimalt, lav et vindue der passer i størrelsen. Er det muligt at tilføje flere billder?

 

Når du er inde på et produkt så vises nyeste annoncer igen ude til højre, bedre at bruge denne plads på relateret annoncer.

 

I den nederst bjælke står prisen over varenavnet, det er modsat alle andre steder. Måske produktnavnet over billedet.

 

Denne oversigt er rigtig god: http://www.industribasen.dk/annoncer/brugt/entreprenoer - dog vil jeg fjerne den lille streg under entreprenør når man er på den. Så det virker som nogen faneblade. Se f.eks. amozon.com for dette. Hvorfor vise kategorier der ikke er oprette noget i ? Ihvertfald skrive antallet i parantes bagefter (0) så folk ikke klikker resultatløst. Måske skrive dato for sidste annonce med småt uden for hver katagori. Bredden på kolonnen med kategorier skifter, ser rodet ud. Måske den skift til skal være lidt mere synlig.

 

Top menuen har en lidt underligt priotering. Ville nok have den sådan istedet:

 

Forside | Find Maskine | Opret Annonce | Annoncepriser | Finansiering | Om Industribasen (der ligger kontakt os også naturligt under)

 

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
vil bare lige kommenter på lands opdeling ala cynet forslår.

 

Til daligt er Jeg en del af vognmands virksomhed, og vi transporter netop maskiner, som du f.eks. ligger op til kan sælges siden ..og da netop maskiner er en væsentlige dyre post at få flyttet, end hvad du kan sende med fragtmænd, vil jeg anbefale dig, hvis det skal være forbruger venligt at opdele ala dette:

Jylland for sig evt delt i to dele..men hvis du bor uden for Jylland er det lige meget om du skal hente nord eller syd, det er jo bare kilometer.

Fyn for sig

Sjælland for sig

Bornholm og andre små øer samlet.

Denne opdeling handler helt præcis om tranport priser..

Hvis du er på Sjælland og finder en maskine der står i Jylland, (nu er det jo ikke privat kunder der typisk køber trakor og entreprenør maskiner), så ved køber at der er en bro afgift der skal betales oven i transport prisen.

Det er ikke relevant for denne varetype, at opdele stor københavn for sig...med mindre du selvfølgelig får en masse kunder der vil udleje småting i Kbh, der kan være bag i en bil

 

Jeg tænker i min besvarelse på de større ting der sælges, der ikke kan køres af vejen..jeg forventer at en side som denne, vil komme til at indeholde mange gamle ting

 

 100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
SÅ er jeg her igen

Du skrev i vil gå i luften når der var tilpas mange annoncer, men jeg kan jo slet ikke sætte en annonce på!!!

Jeg kan ikke komme til betaligns delen  - en tom side!!!

Skrev du ikke det vil være gratis at oprette nu her..så i kunne komme igang ???

 100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)