Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Møbeldistributør søger navn

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :
indtil videre går vi faktisk efter gro møbler - det lyder dejlig solidt som der blev skrevet - og selve betydningen af gro passer godt ind i de koncepter vi prøver at "indfange".

Hvis Gro møbler bliver det endelige navn skal du nok få en gave hans

mvh
Janus J Lindau
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Hvad med furnitures4life
 
det er netsmart, samt at det supplerer møblerne ergonomiske og børnevenlige hensigter
 
mvh søren
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har ikke brug for et "netsmart" navn.
Møbelbranchen er godt gammeldags i danmark, og derfor vil et godt dansk navn være det jeg søger.
Men ellers tak for de mange gode bud!

mvh
Janus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen

jeg tog mig den frihed at bruge Brainreactions.net for at få nogle imputs - mest fordi du sagde at det også skulle ramme internationalt...

http://www.brainreactions.net/brainstorming/index/519

Lige en sløjfe på et af de tidligere indlæg, så lyder Gro jo ikke særlig internationalt...
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du bare vil være grossist / importør / distributør / agent, så er det sgu ikke så vigtigt med navnet... altså mange grossister hedder jo dybest set bare XX Engros ApS o.lign. ... det du skal markedsføre overfor dine kunder (detailhandlen) sælges jo på ingen måde på dit navn men dit produktmix.
Altså vælge et eller andet - doesn''t matter - DK Furniture Import APS og get going :)
JH
 
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis der er tale om en OEM producent du vil distribuere for kunne du jo prøve at lade kunderne bestemme... Det tror jeg faktisk mange mindre butikker kunne være fint interesseret i... der er sgu ikke noget mere uinspirende end en sofa der hedder S-1225 eller en fletstol der hedder Java....
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
 
Hvis du bare vil være grossist / importør / distributør / agent, så er det sgu ikke så vigtigt med navnet... altså mange grossister hedder jo dybest set bare XX Engros ApS o.lign. ... det du skal markedsføre overfor dine kunder (detailhandlen) sælges jo på ingen måde på dit navn men dit produktmix.
Altså vælge et eller andet - doesn''t matter - DK Furniture Import APS og get going :)
JH
 
Helt enig JH.
 
Jeg havde ikke set at du var grossist, men selvom branchen er gammeldags, så er det måske netop argument for at navne, skal være lidt Hipt, for at skabe opmærksomhed.
 
ellers bliver det bare dansk møbel engros om igen...
 
håber du kan bruge det til noget...
 
mvh søren
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)