Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leasing/Udlejning af mine webløsninger?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ejer pt. flere færdige og køreklare webprojektløsninger som jeg ikke har tid til selv og min force ligger i at udvikle disse frem for drift. Min tanke går derfor på, at udleje/Lease disse til iværksættere der ønsker at starte op med det samme, men ikke har den store startkapital og måske har evnerne men ikke kreditværdighed i en bank..

F.eks. tænker jeg at tilbyde en færdig bygget og køreklar webshop med dropshipping eller en køreklar portal med indtægter fra banner reklamer og medlemskaber. En mulighed er også at tilbyde at udvikle og opsætte nye løsninger efter ønsker og behov.

Men hvordan griber jeg det an, bør jeg lave en hjemmeside med info og muligheder?

og hvordan gør jeg rent juridisk, kan jeg lave en kontrakt og så udleje/lease ud for en fast eller løbende periode, med evt. mulighed for at købe sig fri senere, dette giver også mulighed for, at en lejer kan frafalde/fortryde indenfor en periode!

Da mine leverandør aftaler og andet, jo stadig er mine og for at en lejer ikke kan udnytte og stjæle disse, kan jeg så sikre mig imod dette i en kontrakt?

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)