Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tag lige en kigger :O)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har startet webshop op her i foråret, og kunne nu godt tænke mig noget kritik af siden for at høre, om der er nogle ting der skal finpudses.


Jeg sælger eksklusive, økologiske og naturlige produkter til hud og hår. Primært ét mærke, men har for nyligt udvidet med et professionelt mærke indenfor økologiske hårprodukter.


Jeg spændt på at høre hvad I har at sige, og kunne især godt tænke mig at vide hvad I tænker om blandingen af engelsk og dansk i menyen til venstre.

Den er jeg selv meget i tvivl om.


med venlig hilsen

Toni

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Toni,

 

Det er sgu en fornøjelse at se det der. Arbejder selv en del med Dandomains shops, og det der er virkelig gennemført. Det eneste er at det virker utroligt stort for mig, lidt over dimisioneret. Som om det er optimeret til 14 tommer 800x600. Man kan efterhånden godt lave ens sider lidt breddere end det.

 

Jeg synes måske der er lidt for meget bla bla på forsiden, der kan man måske lave lidt bullets med det der virkelig sælger butikken.

 

Ala dette


  • Rene & naturlige produkter i højeste kvalitet

  • God service & professionel vejledning

  • Tilbyder private produktpræsentationer

  • Fri levering til hele Danmark ved køb over 600 kr. ellers kun 49kr.


Der er en lille pixel fejl under produktoersigt over til venstre - en hvid streg.

 

Angående din produktmenu. Synes du skal sætte produktvejledning nederst eller et andet sted. Synes du bør have danske navne i stedet, da det vel er det folk søger på via google. Og så ikke have rene store bogstaver som f.eks. FOR MEN, gør den måske istedet grøn :-p Og skriv Dado Sens i stedet.

 

Men lækker shop.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Toni.

 

Ligeledes stor ros herfra også. Det er dejligt at se det "bløde design" opstået ud fra en standard Dandomain webshop.

 

Jeg vil give Kristian ret i, at du nok skal overveje danske kategorier såsom ansigtspleje ( i stedet for facial care)

 

I dine titellinjer øverst kan jeg se, at der kun står facial care. Hvis du har mulighed for det vil jeg nok overveje at få skrevet noget lignende ansigstpleje med rene økologiske produkter

 

Når man trykker på kategorien Facial care og på Young beauty, kunne det måske være en fordel, at du i titellinjen skrev økologisk rensecreme og ansigtspleje fra Young Beuty. Hvis der er muuuulighed for det.
 

Det har noget med søgemaskineoptimering at gøre. Jeg er ikke selv ekspert, men kender en lille smule til det.

 

Men ellers en rigtig god side. Tillykke med den.


Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er hurtig ekspedering i den her butik hva?  

Super, at I var så hurtige til at svare og mange tak for de konstruktive forslag.

Det føles lidt som om man skal til eksamen når man beder det her forum om at kigge ens shop igennem, så blev da kanon glad for de positive kommentarer! Cyklopstudio har hjulpet mig med designet, hvis nogen er intereserede.



Jeg har umiddelbart ændret menuen, så den nu er dansk.De produktgrupper, der kommer frem (på engelsk) når man går ind under f.eks. "Ansigt" er navne på de forskellige hudplejeserier indenfor det sammen mærke (Annemarie Börlind). De kan altså ikke ændres. Jeg synes, at det bliver lidt klumpet, hvis jeg skal nævne at det er økologisk hudpleje under hver produktserie, men kan godt se hvad der menes med optimeret søgning.



 Min ide med at have produktvejledning øverst i venstre menu er, at det meget omfattende udvalg hurtigt kan blive uoverskueligt i forhold til, hvad det er den enkelte med fordel kan anvende. Derfor mente jeg, at en produktvejledning skulle være noget af det første man støder på, så jeg ikke risikerer at folk "giver op" så at sige og finder et andet sted at handle....... Giver det mening?

Med venlig hilsen

Toni

Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kristian,

kan nu slet ikke få øjnene fra den pixelfejl! Utroligt, at jeg ikke selv har set det tidligere.

Det skal selvfølgelig rettes.

Med overdimensioneret mener du så tekststørrelsen?.... peg lige på noget konkret, så jeg er 100% med på hvad du mener.

Jeg vil overveje hvordan jeg kan gøre teksten på forsiden mere "overskuelig"..... om det skal være bullits eller noget andet er jeg ikke helt sikker på endnu. Men tak for alle de gode punkter! 

 

med venlig hilsen

Toni

Fra Viborg
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Chrille

Masser af ros herfra... Det ser sq godt ud og ikke mindst får man helt lyst til at købe noget.

Det er nemt at navigere og alt er overskueligt.
Rart at se at der også er lidt til mænd!

Held og lykke fremover!


Peter Tidemand

Enlig-far.dk Det største fællesskab for danske fædre

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Chrille,

Jeg vil som de andre ønske dig tillykke med shoppen, den er blevet rigtig flot, og er jo et rigtigt godt eksempel på hvad man kan få ud af at få proffessionel hjælp frem for "gør-det-selv".

Det eneste jeg lige hurtigt syntes halter lidt er kontrasten på teksten i bunden (altså adressen), "tilbage" linket samt anbefal og print på produkt siderne. Brug evt. den orange der er benyttet på noget af teksten på forsiden til de to på produktsiden, og så bare skru lidt op for kontrasten ved tilbage og adresselinien.

Held og lykke med shoppen.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Toni :)

 

Uuuuh, lækkert - jeg måtte slå mig selv over fingrene ADSKILLIGE gange for ikke at bruge julegavebudgettet for i år på shoppen...jeg kommer tilbage når jeg begynder at tjene penge!

 

Det slog mig at når jeg klikker på "Serie til mænd, får jeg direkte adgang til mandeprodukter, men klikker jeg på f.eks. Dado Sens får jeg forsiden - det forvirrer - du må have en side for hvert link i din venstre menu, måske med de bedst sælgende produkter i kategorien eller lignende.

 

En lille smule problematisk var det at jeg først havde klikket på hår og puttet et par ting i kurven og så fik øje på dine Hairspa produkter, hvilket unægtelig fik min valgte hvedeshampoo til at virke trist og kedelig. Jeg kan ikke give dig svaret på hvad du skal gøre ved det - men enten samle alle hår produkter under et eller nøjes med at forhandle en slags - for det endte med at jeg ikke ville have hvedeshampooen fordi den virkede trist i forhold til hairspa produkterne og de var for dyre synes jeg - så jeg købte ikke noget. Dermed ikke sagt at alle kvinder vil reagere som jeg, men det er en pointe som er værd at udforske nøjere for ikke at miste kunder.

 

Denne feedback er ikke gratis, du må straks sende et bredt sortiment af NatuRoyale til mig som tak!!!

 

Tillykke med siden - den skal nok blive en succes!

 

Mange hilsner

 

Mette

Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for jeres inputs


Jeg samler alle kommentarer vedr. layoutet sammen så jeg kan tage det op med min web-mester snarest.


God pointe Mette.

Jeg har et lille "problem" med venstremenuen. Oprindeligt ville jeg kun forhandle Annemarie Börlind, men tog så også Dado Sens (til meget sart eller eksem hud uden parfume, farve, parabener og den slags) samt ZenzTherapy (professionelle økologisk hårprodukter) ind, for at fuldende udvalget.

Resultatet er nu, at der er ikke er konsekvens i venstremenuen...... jeg har godt tænkt over det, og det kan godt være, at jeg bare skal lade være med at skelne mellem de forskellige mærke, men holde mig til de overordnede punkter og putte Dado og Zenz ind under dem.

Send mig en mail med din adresse og eventuelt en beskrivelse af din hudtype, så sender jeg dig nogle vareprøver. Det gælder også jer andre

 

Med venlig hilsen

Toni

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)