Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kære skatteyder (nye venlige mails fra SKAT 2012 om de finanspolitiske overskud)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har fået en mail fra "SKAT 2012", de er åbenbart begyndt at sende formularer med ud som vedhæftede html filer.

Deres formuleringer bliver da også bedre og bedre - det er stærkt underholdende at læse.

Andre der har fået venlige beskeder fra SKAT 2012 om de finanspolitiske aktiviteters overskud? Smile 


---
Kære skatteyder,


Efter de seneste års-beregninger af din finanspolitiske aktivitet, som vi har opdaget, at
du er berettiget til at modtage en tilbagebetaling af skat på 2180,65 kroner. Udfyld afgiftsgodtgørelse
anmode om og tillader 2-3 arbejdsdage til at behandle den.

En tilbagebetaling kan blive forsinket af en række forskellige årsager. For eksempel indgivelse af ugyldige
optegnelser eller ansøger efter fristen. For at få adgang til formularen for Deres tilbagebetaling af skat,
Download den vedhæftede dokument og udfylde formularerne.

Bemærk: Af sikkerhedsmæssige årsager vil vi registrerer din IP-adresse, dato og klokkeslæt.
Bevidste forkerte indgange er kriminelt forfølges og forfulgt.

Tak.
SKAT 2012

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja den har jeg også fået et par stykker af - men de afslører sig selv allerede i første linie.

SKAT tiltaler da ALDRIG skatteydere med nogen form for venlighed eller respekt ;)

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor snyd!

Jeg skulle kun have 375 kr. tilbage ifølge "SKAT" Wink

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

jep  - 2 stk her - venter nu bare på pengeneBig Smile det værste er, at det jo må kunne betale sig at sende sådan noget ud, de må jo få effekt.

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den har jeg også gået og bare lige for en sikkerheds skyld: Det er ikke sikkert, at alle opfanger ironien i det du skriver, selvom den er ret tyk.
Skat ville aldrig bede om disse oplysninger.
Hvis man udfylder, så kommer der en russisk gangster og tømmer ens konto, tager ens førstefødte drengebarn og lærer din kone at drikke sherry.

Eller noget andet udbehageligt, ihvertfald..Wink

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

SKAM JER, føøj at være så mistroiske overfor de mails skat sender ud!!!

Jeg har også modtaget en mail og besvaret den... nu har jeg overført 100 USD og venter på mine 21.750,00 kr.

Men når i på den måde hænger skat ud, så har I heller ikke fortjent en krone af dem!.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:
SKAM JER, føøj at være så mistroiske overfor de mails skat sender ud!!
Nemlig - og alle de racister der bare sletter venlige mails med bøn om lidt hjælp med formuen - ud fra at de kommer fra en Nigerianer - de skulle ta og skamme sig også

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha ha ja jeg skal også have penge retur fra "skat"

Kreativiteten er stor i dette kriminelle hjørne.

En "meget" ægte en cirkulerer lige nu med opdatering af sin dba konto, den var jeg tæt på at snuble i, de havde gjort sig umage med side design. logo og så videre og hvilken dansker har ikke en dba konto, først da de i næste step gik lige på og hårdt og ville have alle kreditkort oplysningerne begyndte lamperne at lyse, puha. Det er snart vanskeligt at åbne en mail uden en portion mistænksomhed.

God week end

Finn Italy

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

De første mails af den slags var med langt mindre beløb =

Kжre SKAT kunde,

Efter de sidste beregninger af din finanspolitisk aktivitet, er du berettiget til at modtage en tilbagebetaling af 375,00 DKK.

Send venligst momsrefusion form og giver os mulighed for 3-5 arbejdsdage for at behandle den.

En tilbagebetaling kan blive forsinket af forskellige еrsager.

For eksempel sende ugyldige poster eller at anvende efter fristen.

For at fе adgang til formularen til din tilbagebetaling af skat, bedes Klik her <http://juliezhan.com/wp-content/plugins/skat/skat

 Tak,

SKAT Online Institut.

Har nu heller aldrig set skat bruge et online institut ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)