Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holder min idé? Jeg vil arrangere party rejser, dog uden flybillet?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens

Jeg har en idé om, at arrangere rejer for unge mennesker 18-24, til de store byer rundt om i europa f.eks. torsdag til søndag. Byerne kunne f.eks. være Berlin, Barcelona, Amsterdam osv. Hotellerne skal ligge tæt på et af de store diskoteker i byerne.

Idéen er jeg sørger for hotel og transport til og fra lufthavn(Kan godt være tog, men hjælper dem).

Jeg kan ikke sørge for flybilletter, da det så vil være pakkerejser og der skal man være medlem af rejsegarantifonden som jeg har læst koster 300.000,-, at blive.

Tror i jeg kan få kunder eller holder det ikke uden, at jeg også har mulighed, for at sælge flybilletter?(Hjælper dem dog gerne, med at finde nogen billige nogle). Vil have priserne nede, så det måske koster mellem 600-1000,- per person for det hele uden flybilletter.

Mvh Lasse

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror faktisk ikke det er en dum idé :-)

Jeg kunne godt selv finde på at gøre brug af det, når jeg kommer op i den alder, hvis prisniveauet er nogenlunde fornuftigt :-)

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Knudsen:

Jeg tror faktisk ikke det er en dum idé :-)

Jeg kunne godt selv finde på at gøre brug af det, når jeg kommer op i den alder, hvis prisniveauet er nogenlunde fornuftigt :-)

Godt at hører fra en ung mand! :) Priserne vil jeg holde, så lave som muligt! :)

Man kan faktisk sige, det svarer lidt til en mini studietur, som mange har i gymnasiet/handelskolen.

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

Ideen er god, http://www.pissup.dk/ laver festrejser.

Men der er jo altid plads til konkurrence.

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Lykke:

Frederik Knudsen:

Jeg tror faktisk ikke det er en dum idé :-)

Jeg kunne godt selv finde på at gøre brug af det, når jeg kommer op i den alder, hvis prisniveauet er nogenlunde fornuftigt :-)

Godt at hører fra en ung mand! :) Priserne vil jeg holde, så lave som muligt! :)

Man kan faktisk sige, det svarer lidt til en mini studietur, som mange har i gymnasiet/handelskolen.

Ja, det gør det nemlig.

Det med, at der ikke er flybilletter med, tror jeg ikke gør noget. Det ville det i hvert fald ikke for mig :-)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

Da jeg så dit indlæg kom jeg straks til at tænke på: Hvorfor er det ikke muligt at købe et rabathæfte, og et medfølgende kort med barer tegnet ind på til Europas storbyer. Hvis jeg f.eks. vil fyre den af i Rom så må jeg, som det ser ud nu, rende rundt og selv finde diverse barer, men hvad hvis jeg hjemmefra kunne købe en pakke med f.eks. 10 drinks/fadøl fordelt på 3-5 fede steder, og der så fulgte et kort med med yderligere et par steder der var værd at besøge, og hvor jeg måske oven i købet får x% rabat ved at afleverer en rabatkupon. Du kunne så lave aftaler med diskoteker/barerne om at de giver dig x krs rabat pr fadøl/drink, mod du skaffer dem nogle fulde danskere i butikken.

Når de så får en kupon ind, sender de serienummeret til dig, og du overfører pengene. Du kan se leve af forskellen imellem hvad du skal give for drikkevarerne, og det du så sælger hæftet til (sammen med de kuponer folk glemmer at bruge, smider væk med mere).

Det kan måske også laves på en anden måde, men det ville da være festligt med sådan en skyd den af i byen bok+kort :D

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen lyder god, har selv været på et par "pub studie" ture til London.

Et godt råd, hold dig til de nordeuropæiske stor byer, dansk party kultur kan godt give problemer i sydeuropa.

Generelt er der mange muligheder i de forlængede week ends i kombination med lavprisflyselskaberne.

Held og lykke med projektet.

De bedste hilsener

Finn

De bedste hilsener

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Fredslund Hansen:

Hej Lasse.

Da jeg så dit indlæg kom jeg straks til at tænke på: Hvorfor er det ikke muligt at købe et rabathæfte, og et medfølgende kort med barer tegnet ind på til Europas storbyer. Hvis jeg f.eks. vil fyre den af i Rom så må jeg, som det ser ud nu, rende rundt og selv finde diverse barer, men hvad hvis jeg hjemmefra kunne købe en pakke med f.eks. 10 drinks/fadøl fordelt på 3-5 fede steder, og der så fulgte et kort med med yderligere et par steder der var værd at besøge, og hvor jeg måske oven i købet får x% rabat ved at afleverer en rabatkupon. Du kunne så lave aftaler med diskoteker/barerne om at de giver dig x krs rabat pr fadøl/drink, mod du skaffer dem nogle fulde danskere i butikken.

Når de så får en kupon ind, sender de serienummeret til dig, og du overfører pengene. Du kan se leve af forskellen imellem hvad du skal give for drikkevarerne, og det du så sælger hæftet til (sammen med de kuponer folk glemmer at bruge, smider væk med mere).

Det kan måske også laves på en anden måde, men det ville da være festligt med sådan en skyd den af i byen bok+kort :D

Kunne man nok få kombineret med rejsedelen! :) 

Finn, jeg ville primært holde mig til steder. Hvor jeg har erfaringer fra eller kender folk som kender til det. Som f.eks. Berlin, München osv.

Mvh Lasse

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Den ide kan sagtens holde, da flere firmaer gør det i dag - se bare ungrejs.dk som har kæmpe succes med det du beskriver her.. Du skal måske prøve, at diffenrentiere dig og her vil prisen da absolut være en god faktor. 

Du skal dog være opmærksom på, at dit brand kræver en del arbejde da det kræver tillid før man blot benytter en hel ny spiller på markedet - da en samlet rejse for flere vil koste en del penge og man overlader ikke bare ens penge til nogen, som man slet ikke har hørt om før eller fået anbefalet.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 06:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har måske fat i noget, men ideen er slet ik finpudset endnu...

For der er især en problemstilling, som kommer til at give dig mange problemer og meget arbejde, og det er den herunder:

Lasse Lykke:

Idéen er jeg sørger for hotel og transport til og fra lufthavn(Kan godt være tog, men hjælper dem).

Lad os tage London som eksempel, da den er meget retvisende for alle storbyer i Nordeuropa. Der er 3 lufthavne. Den verdenskendte Heathrow, som ligger meget centralt, den mindre kendte Gatwick, som ligger i mere i yderområdet og så Stansted, som ligger 150 km fra London.

Hvis du skal arrangere transport for dine kunder, så er der nu 3 lufthavne, med tre forskellige afstande og priser. Stansted er der, hvor Ryanair flyver til, hvilket gør at mange vil vælge den, fordi de tror, at de sparer mange penge på flybilletten. Når de ankommer, så går det op for dem, at det de spare på flybilletten, det skal de bare betale på tog og en lang rejsetid. 

Jeg ved ikke, hvordan du løser det, men du skal nok RE-tænke konceptet lidt, så du ikke drukner i lorte arbejde...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)