Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog på wordpress-siden

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har indrettet mit site med statisk forside og som en gammeldaws hjemmeside. Mit theme giver mulighed for 1 menu. Jeg ønsker at lave mig en blog på hjemmesiden, og gerne med hvad der kunne være sjovt af menuer m.m.

Er der en fidus til nærmest at lave en ny "forside" til min blog - eller skal jeg lave en helt anden blog og linke den sammen med mit site?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone.

Lav din Blog på et subdomæne med et Link fra din forside.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak - så gør jeg det :-)

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Ginnerup:
Er der en fidus til nærmest at lave en ny "forside" til min blog - eller skal jeg lave en helt anden blog og linke den sammen med mit site?

Hej Lone,

Med mit baggrundskendskab til dig, går jeg ud fra, at du har tænkt dig, at gøre lidt ud af søgemaskineoptimering. Og så er det altså en noget "lettere kamp" at lægge din blog på en underside på dit domæne og *ikke* på et andet domæne/subdomæne. Ved at have tingene på samme domæne gør du din linkbuilding noget lettere, idet du slipper for at skulle linkbuilde to domæner "fra bunden"

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth - - ja det har du aldeles ret i.

Jeg gik straks i gang med at hægte min "løse" blog fast på min hjemmeside, og fægter med arme og ben for at søgemaskineoptimere. I den forbindelse opdager jeg så, at nu er jeg faktisk ved at lave en helt ny hjemmeside - idet jeg fører menuerne over til min normale hjemmeside. Yrrkk et arbejde, og jeg er bange for at mr.g. bliver stødt på manchetterne, hvis jeg har et site, som linker med alt hvad der kan linkes - over til mit normale site.

Mht. til at holde mig inde på mit normale site, og integrere bloggen på en underside - sidder jeg fast.
Jeg har haft næsen mange steder i dag - for at se hvad andre gør.

Jeg kan se at der må være andre med samme uvidenhed som jeg - eller også er de nemmere at stille tilfredse. Flere steder er bloggen ganske enkelt en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang side med diverse indlæg under hinanden. Det gider jeg ikke - jeg vil have skelet i foretagendet, men aner ikke hvordan jeg får hul.

For at blive tilfreds skal der være en ordentlig menu ude i siden - basta.(foruden den normale i toppen)

Med mit kendskab til mig - så leder jeg til jeg finder :-)

Fiduser modtages med kyshånd.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Menuen kan jo sættes som en widgets i f.eks. siden. 


Har du desuden tjekket hvad der sker hvis du sætter flere menupunkter ind, i mange themes så laver den flere rækker med menuer.  

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er widgets jeg leger med, men min sidebar er optaget af widgets. Jeg kan mærke at der er noget jeg ikke har hittet ud af med de widgets, så jeg maser videre.

Jeg er ikke ret vild med at få flere menupunkter i toppen, der er rigeligt som det er nu.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan da have flere widgets i samme pladser uden problem?

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

ja men jeg vil kun have blogmenuen stående på blogsiden

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Ginnerup:
ja men jeg vil kun have blogmenuen stående på blogsiden

Hvis jeg gætter helt rigtigt på hvad du gerne vil, så kan du opnå det med plugin'et Dynamic Widgets. Her kan du bestemme hvilke widgets, som vises på hvilke sider.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)