Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmer til MAC

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har lige anskaffet mig en macbook pro som jeg indtil videre er fuldt ud tilfreds med.

Nu vil jeg så høre om i har nogle programmer som er absolut must have! på en mac?

Mit primære formål er til programming og prøve at sætte mig ind i app udvikling, har været ind og se på CODA 2 (men er det, det værd 499DKK?

Har desuden hentet textwrangler og filezilla men vil høre om i har nogle andre forslag til evt et tekstprogram og ftp program (Helst noget der fungere sammen hvis muligt).

Where there is harmony, there is victory :) 

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du nævnte kort Apps, og hvis du mente Apps til iPhone og iPad så er Xcode en vigtig applikation til din Mac :)

Fra Nørrebro
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Er meget glad for Coda(Bruger det primært til PHP, HTML, CSS, JS), den har indbygget ftp.

Hvis jeg ikke bruger Coda til FTP så bruger jeg cyberduck

Til MySQL, MSSQL etc, bruger jeg navicat.

Og bruger Pixelmator til de fleste design ting, istedet for Photoshop, men igen jeg bruger det mest til at beskære.

XCode bruger jeg til App development hvis det til iOS

Eclipse til Android.

CoRD bruger jeg til RDP på windows.

Der er nok flere, men det var lige dem jeg kunne.

 

Med venlig hilsen / Kind Regards

Tue Topholm - Luksusdyret.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører selv det gamle Coda og er tilfreds med det - men hvis jeg kunne lave det om ville jeg måske gå efter et billigere/gratis program - som du selv nævner TextWrangler eller måske TextMate.

Coda har en rigtig god FTP-funktion, men hvis det ikke er nok, har de også programmet Transmit!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)