Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til forbedringer - Zepcom.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Goddag alle,

Nu er vi så flyttet til Århus og får snart kontor i InnoCamp ved Katrinebjerg. I den sammenhæng synes jeg var det på tide at få kigget ordenligt på siden og det er jeg nu færdig med på den danske del - så er det blot den engelske og vores administration der mangler (administrationsmodulet vi har udviklet ser ret så grimt ud ;-) ). Nå men jeg ville egentlig blot høre hvad folk synes om hvordan det ser ud nu .. her tænker jeg specielt på hvor overskueligt det er, hvor nemt forståelige teksterne er (der tages pt. lige forbehold for stave- og tastefejl, men sig dog hvis I ser nogle) og selvfølgelig hvor godt det ser ud.
Jeg vil lige sige dog at nyhedsbrev tingen er lidt rusten pt. da den bruger mail() php funktionen og på den her midlertidige server har vi slået den fra pga. nogle andre sikkerhedsrelateret ting - vi har ventet i længere tid på en fiberlinje i nordjylland, men nu hvor den er oppe smider vi snart siden over på en bedre og korrekt konfigureret server. Men altså, man kan godt melde sig til nyhedsbrevet, man får bare ikke nogen bekræftelsesemail, man bliver bare i stedet godkendt af os.

Øhm - jeg tror vist det var hvad der skulle siges.. Nå jo og så er der det "Secured by Zepcom" logo der omtales - det skal ændres i udseende, men det var blot for at sætte en midlertidig op.

Nå men jeg glæder mig til at høre noget konstruktivt så jeg kan gøre siden så god som mulig.

På forhånd tak til jer alle :-)

Adressen til siden:
http://www.zepcom.dk/


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Goddag nye nabo og velkommen til 

 

En ting jeg ikke er så glad for ved at sende sådan noget ud af huset er at man ikke ved hvad man får for pengene før man enten 1) får et system hacket eller 2) virksomheden ophører uden at have været udsat for at et system blev hacket. Får man refunderet prisen til sikkerhedstjek hvis man bliver hacket efter at i har udført sikkerhedstjek?

Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 22-07-2007 23:15:50
Forfatter: Casper Hornstrup
Goddag nye nabo og velkommen til


En ting jeg ikke er så glad for ved at sende sådan noget ud af huset er at man ikke ved hvad man får for pengene før man enten 1) får et system hacket eller 2) virksomheden ophører uden at have været udsat for at et system blev hacket. Får man refunderet prisen til sikkerhedstjek hvis man bliver hacket efter at i har udført sikkerhedstjek?



Hehe - en smule off-topic, men jeg tager den da gerne. Se vi har faktisk overvejet lige netop det der før - hvordan får vi overbevist virksomhedsejere om de virkelig får noget for pengene? Det er nemlig ikke en løsning at love penge tilbage hvis I bliver udsat, da it-sikkerhed ikke er statisk. I kan have ændret på jeres system? I kan have glemt at opdatere visse ting på serveren? I kan blive udnyttet af en der blot har skaffet sig adgangskoden til en administratorkonto og en masse andre ting. I virkeligheden er sikkerhedstests, uanset type, blot foranstaltninger der forbedrer sikkerheden, de gør den ikke skudsikker. Tag f.eks. en virksomheds webside. Jo man kan med rimelig sandsynlighed få lukket samtlige huller der er på den side - altså virkelig alle, antaget at ejeren selvfølgelig ikke tilføjer noget nyt usikkert eller ændrer på noget. Men så kan en angriber i stedet gå til angreb på serveren og derigennem tiltvinge sig adgang. Og så kan man selvfølgelig sikre serveren, men så kan det være der kommer et offentligt kendt hul i PHP, som ikke lige bliver lukket lige med det samme og så bliver serveren lagt ned og derved også websiden. Så den er lidt svær :-)
Der hvor vi så har forsøgt at gøre det mere gennemskueligt for kunden er, at vi tidligere lavede alle vores for-analyser med egne selvudviklede værktøjer, men lige på websikkerhedsområdet har vi valgt at gøre noget nyt og bruger nu i stedet Spi Dynamics Webinspect, som er et stort kendt sikkerhedsanalyseprodukt til webapplikationer af enhver type. Webinspect kan så spytte en uafhængig rapport ud, med information om sidens huller (den finder dog ikke alle - slet ikke) og derved kan vi give en Webinspect rapport der er uafhængig af vores egen, som så dokumenterer at sikkerhedshuller var der før vi begyndte og det er de så ikke når vi er færdige.

Jeg håber det hjalp lidt - hvis ikke så smid mig endelig en PM, så kan jeg forsøge at forklare det bedre.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Din hjemmeside loader slet ikke på mac, hverken i safari eller firefox. se her:

http://imageload.dk/files/3e0bdb5d2ca72e2f2ff38076f53be76d.jpg

har ikke lige haft mulighed for at teste på en pc for at se om det var en general fejl.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-07-2007 10:28:58
Forfatter: Niklas Stephenson
Din hjemmeside loader slet ikke på mac, hverken i safari eller firefox. se her:

http://imageload.dk/files/3e0bdb5d2ca72e2f2ff38076f53be76d.jpg

har ikke lige haft mulighed for at teste på en pc for at se om det var en general fejl.



Aargghh! En person der skulle hjælpe mig med en lille ting på zepcom.dk har åbenbart uploadet helt forkert - nu har jeg lige rettet hans fejl, så siden virker igen!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Menuen er en smagssag.....jeg får lyst til at scrolle, når jeg ser den, fordi den sidder i den absolutte top af skræmen ;o)



 



Men.....det der dropper ned......bliver 'hængende' nede med IE Ellers et prof look


Vi kan tilbyde professionelle løsninger til virksomheder af enhver størrelse. Disse løsninger inkluderer bl.a. Sikkerhedstest (Test og sikring af hjemmesider/netværk), Serveropsætning og Softwareudvikling. Tryk ind på vores menu foroven for at læse mere om de forskellige ydelser.

 

Hvorfor skriver I de 'fede' med stort?

 

'Tryk ind' er en mærkværdig måde at udtrykke sig på....

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-07-2007 13:25:50
Forfatter: Business
Menuen er en smagssag.....jeg får lyst til at scrolle, når jeg ser den, fordi den sidder i den absolutte top af skræmen ;o)






Men.....det der dropper ned......bliver ''hængende'' nede med IE Ellers et prof look


Vi kan tilbyde professionelle løsninger til virksomheder af enhver størrelse. Disse løsninger inkluderer bl.a. Sikkerhedstest (Test og sikring af hjemmesider/netværk), Serveropsætning og Softwareudvikling. Tryk ind på vores menu foroven for at læse mere om de forskellige ydelser.


Hvorfor skriver I de ''fede'' med stort?


''Tryk ind'' er en mærkværdig måde at udtrykke sig på....



Bliver den hængende? Altså jeg er BSD mand, så jeg har ikke testet alt i IE, så hvis andre har oplevet den bliver hængende så sig endelig til..

Ang. de store bogstaver og tryk ind :-) Altså de store bogstaver er nok et lævn fra jeg er langt bedre til at skrive på engelsk, så kommer nogle gange til at blande grammatikken sammen, da jeg anser Sikkerhedstest, Serveropsætning og Softwareudvikling som titler :-) Men det er sandsynligvis forkert kunne jeg forestille mig.
Tryk ind var blot af mangel på en bedre formulering - kom endelig med forslag :-) jeg lytter

Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Ser man det - jeg opdagede netop det her indlæg er under den forkerte kategori.
Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe - come on people :-) Jeg nægter at tro på jeg er så god - kom nu.. kritik kritik kritik! :-) ..
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael

 

Jeg prøvede dit site i IE 7, og det ser ud til at der er en fejl i jeres drop-down menu. Den lukker ikke altid punkterne efter sig.

Rent teknisk er det nok fordi at mouse-out eventen ikke altid fyres i IE. Personligt har altid godt kunne lide "Son of a Sucker fish" teknikken til at lave dropdown menuer, den er næsten ren css.

 

På den grafiske side, synes jeg at farvevælget og billedsiden er lidt kedeligt, selvom vil fremstå troværdige er det ingen grund til at være kedelige. Kig f.eks. Fortconsult og Danske Bank, de har samme problematik.

 

På indholdssiden ville jeg være meget mere interesseret i at hører hvad i konkret har gjort for jeres kunder. Gerne små ting, som fjerne en virus eller redde et dokument. Men som har haft stor betydning for kunden, f.eks. deres regnskab så blev afleveret i tide, eller de føler sig virkeligt sikre efter sikkerhedstjeck eller lignende.

Jeg tror det er mere interessesant læse om hvordan I har skabt forretningsværdi, end det er at læse om POP3.

 

Bare mine 2 cents.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)