Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.JessenOgCoach.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle,  

 

Jeg har lige launchet min nye hjemmeside www.JessenOgCoach.dk og vil super gerne have lidt ris, ros og foreslag til forbedringer, specielt

af jer herindefra, da i absolut er en stor del af min målgruppe.  

 

 

På forhånd 1000 tak, det vil være en stor hjælp for mig .

 

Thomas Jessen  

  

Tilmeldt 9. Nov 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas

 

Jeg har lige kigget på din hjemmeside og har følgende kommentarer:

Umiddelbart meget fin forside - jeg kan godt lide billedet øverst som giver positiv energi.

 

Hvis jeg skal vælge dig som coach har jeg brug for at vide mere om dig/jer. Hvem er I og hvilke kompetencer har I for at kunne tilbyde at coache erhversfolk og private. Jeg ledte desperat og fandt intet, men måske har jeg ikke kigget de rigtige steder på hjemmesiden. Men på dette tidspunkt ville jeg være gået videre til den næste hjemmeside.

Så min kommentarer er at du/I skal præsenterer jer mere synligt.

Håber du kan bruge kommentaren, og held og lykke med hjemmesiden.

 

 

Med venlig hilsen Bettina www.Styledelux.com

Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bettina, 

1000 tak for din konstuktive feedback, det glæder mig meget at du syntes der er en god energi og jeg vil sørge for at få noget mere beskrivelse omkring os.. ASAP.

 

men må jeg spørge hvorfor du ikke tilmeldte dig de 20 succes tips ?  (vigtigst .. så du den ? )

 

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har kun lige kigget kort.......

 

Meget lille skriftstørrelse.....

 

Overskriften med at ændre liv for evigt......... der er jeg allerede smuttet. På mig virker det lidt ligesom med diverse fitnessmaskiner fra en tv-shop. Det er synd, for ellers vrker det seriøst. Jeg mangler det samme som skrevet ovenfor....

 

klø på ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 9. Nov 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas

Jeg måtte faktisk lede efter de 20 tips, så de skal nok stå mere synlige. Nu er jeg i alt fald tilmeldt:)

Når du laver en beskrivelse af jer der står bag og hvem der bruges som coach vil jeg anbefale du/I har billede på af hver enkelt og en kort beskrivelse af hvem og hvad den enkelte kan. For mig som bruger vil jeg få mere tillid til jer når der er billede med. Specielt fordi det drejer sig om noget så "alvorligt" som personlig coaching. Som det er nu vil jeg springe videre til en ny site, selvom det energifyldte billede er på forsiden. Er det en model eller er det dig? Hvis det er dig selv kan du med god fordel skrive "coach Thomas Jessen" lige ved billedet, dette vil være tillidsvækkende lige så snart kunden kommer ind på hjemmesiden.

 

 

Med venlig hilsen Bettina www.Styledelux.com

Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bettina,  jeg er super glad for din feedback og har nu tilføjet en side "om Jessen & coach"  1000 tak
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Thomas

Her nogle umiddelbare og uforbeholdende kommentarer og tips til hvordan du kan skabe større troværdighed på din hjemmeside ;-)

- Jeg kan rigtig godt lide topbilledet på forsiden og førstehåndsindtrykket som helhed. Den grønne farve er frisk og det grafiske indtryk virker professionelt.

Er I to eller en person i firmaet? Da jeg hurtigt skimmede siden igennem troede jeg til at starte med, at der var tale om to personer, og sætningen ”vores iværksætter coach” gør min tvivl endnu større... Et element som jeg synes bidrager til utroværdighed.

- Jeg bliver generet af at ordne "succes virksomhed, stjerne tips, iværksætter coaching program, osv." ikke står som ét ord.

- En god tommelfingerregel inden for webdesign er at man kan klikke på logoet og derved gå til forsiden. Det bidrager til større brugervenlighed :-)

- En større skrifttype vil øge læsevenligheden betydeligt. Her er det meget vigtigt, at du sætter læsevenlighed højere end at designet skal være stilrent - hvis det altså er derfor du har  valgt den lille skriftstørrelse? :-)

- Fjern sætningen ” hvis du er i tvivl” fra kontaktsiden. Den kan i mange tilfælde provokere folk – særligt hvis der ikke er opbygget et tillidsforhold til dig.

- Her et par tips til, hvordan du får flere til at melde sig til nyhedsbrevet: Her gælder det, at du fjerner så mange barriere som muligt og gør feltet mere synligt og enkelt. Hvis du ønsker meget beskrivelse, så lav hellere et link til en ny side. Fjern feltet ”Evt. firma”.
Teksten er for lang og der er for meget gentagelse. Opstil evt. de tre vigtigste fordele i punktform. Fjern ”Gratis service” som står over boksen - det er overflødigt og gentages desuden i teksten nedenfor. Ordet ”service” kan med fordel erstattes af et ord som vækker mere interesse og taler mere til følelserne. Ændre knappen ”Send” til ”Tilmeld”. Til dem som er bange for spam, skal du gøre opmærksom på, at man altid kan framelde sig igen. Sæt et lille grafikbillede ind som fanger øjet. 

- Sæt små portrætfotos på de personer som anbefaler dig og sæt dem på så mange sider som muligt. Min erfaring siger, at billeder af ansatte, kunder osv. skaber troværdighed som kan mærkes.

Lav en kort præsentationsvideo, hvor du byder folk velkommen. Her imødekommer du noget af det vigtigste som coach - nemlig at folk er trygge ved dig som person. Det vil være en investering som tjener sig hjem mange gange!

Det var et par umiddelbare kommentarer herfra, som jeg håber du kan få glæde af :-)
Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Torbjørn.... det var godt nok en stjerne feedback, lidt synd at man ikke kan give stjerner eller belønne gode svar ... for denne feedback fortjener mindst 5 stjerner.  

igen 1000 tak, jeg har en del at arbejde videre med.

 

Fra Vestegnen
Tilmeldt 12. Mar 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas Jessen 





Jeg vil ikke kommentere på selve siden, men er lidt bange på dine vegne omkring dine virksomhedspriser. 





Jeg villle nok sætte nogle tal (max) for hvor mange deltagere et firma kan deltage med.





Det er vel ikke helt ligemeget om man har 7 medarbejdere eller f.eks. 32 som skal coaches...





Og hvis det nu er de 32 - har du så plads til dem ? eller skal vi ud og leje lokaler som er merudgift.? 





Prøv at udspecificere lidt mere, hvilke muligheder du ser for firmaer.... og ikke focusere så meget på selve priserne.





 





Er du en dygtig coach - så er prisen nok ikke det altafgørende for om man vælger Jessen & Coach 


Hilsen Daxman








Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas,

Jeg synes det er et super fedt layout - det tiltaler mig sgu
Jeg er selv meget interesseret i personlig coaching og tænkte, at det måske var værd at overveje dit tilbud om 90 min. for 400 kroner. Men så kiggede jeg på adressen. Du bor i Odense og jeg bor på Sjælland - der står ikke noget om transport ved enkeltpersons-coaching. Det gør der ved firma-coaching. Er det fordi du yder coaching over telefonen når det er enkeltpersoner?
Hvis du gør, så så jeg det ikke nogen steder ved første øjekast (brugte nok 2 min. på siden og så ikke at jeg kunne tilmelde mig de 20 succes tips)

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)