Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor personlige må firmaer være?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også sige at det kommer an på branchen.

Hos os tilpasser vi os vores kunder (og deres kunder). Vi tager jo telefoner for mange forskellige typer virksomheder og det er mange forskellige mennesker der ringer ind, så vi har mange hatte vi tager på og stemmer vi kan bruge osv og det samme gælder kommunikation på mail, det er meget forskelligt hvor personligt et forhold vi har til vores kunder, men vi forsøger at tilpasse os det som vores kunder forventer og vil have.

Jeg vil dog lige tilføje at noget af det vi har haft mest positiv respons på, er vores hjemmeside som er plastret til med billeder og en video af os selv, og det er altså noget folk godt kan lide.. at de kan se og høre os og ved lidt om hvem vi er... måske ikke helt det samme, men dog alligevel noget om at være "tæt" på kunderne.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I en branche som min, hvor man som en del af sin service kommer og går på kundens kontor eller ejendom er det vigtigste at skabe et tillidfuldt samarbejde. Faktisk er det vigtigere at kunden kender mine folk og mig som nogle der kan stoles på 100%, end at vi er verdens bedste til det arbejde vi tilbyder. Tilliden kommer først. Og for at opbygge den er det et must at der åbnes for nogle sluser. Eller at man er personlig overfor kunden. Faktisk går jeg indimellem og bilder mig ind at vi da må være venner. Grænsen er meget udflydende. Jeg får/gir tit knus af dem jeg har kontakt med, receptionisten, formanden for boligforeningen osv. og ikke kun her i dec.:)

Så når den personlige kontakt face-to-face er en mulighed ville jeg ikke gå af vejen for at signalere nærvær og omsorg. Når det så kun er via mails, men det er enten et langvarigt samarbejde eller man indimellem mødes irl, så ville jeg ikke afholde mig fra hverken smiley's eller virtuelle knus og kram.

Knus og kram til alle Aminoer!

Lars

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)