Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I Will Cook For Food... Or Money?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En lang historie, kort - For et par måneder siden blev jeg skilt fra mine børns mor. Og nærmest i en overspringshandling lavede jeg projektet "I Will Cook For Food" Projektet tog uventede drejninger - og fik væsentlig større eksponering end jeg i min vildeste fantasi havde kunne forestille mig.

Jeg har gennem en årrække summet over, at lave et lille uprætentiøst sted med et simpelt men godt kort. Et lille hangout med god kaffe, et par gode øl, få men gode retter mad. Idéen har af forskellige årsager hele tiden været skubbet i baggrunden.

Nu har jeg dog for alvor fået blod på tanden. Og tanken om et sted er besnærende. Derfor følgende opslag på min Facebook-side, som jeg nu reposter hér:

Igennem et stykke tid - også inden alt dette (selvom det netop har skubbet yderligere til tanken) - har jeg fået mere og mere blod på tanden, med tanke på at åbne et lille sted. Mad, kaffe og en god øl eller 2, ud fra nøgleordene:

- enkelthed
- kvalitet
- hangout

Jeg søger derfor én eller flere partnere til et samarbejde omkring sådan et sted.

Lad mig med det samme lægge kortene på bordet. - Jeg ejer ikke kongens mønt, og kommer ikke til, indenfor en overskuelig fremtid, at være i stand til at rejse nødvendig kapital på egen hånd. Derfor skal andre kunne håndtere netop denne del af et evt. samarbejde.

Men lad os ikke foregribe begivenhederne. Hvis du kunne se dig selv i noget sådan, så lad os mødes over en kop kaffe eller en bid brød, og se om der er kemi og fælles fodslag. Og jeg kan fortælle lidt mere om mine tanker - og du om dine. Helt uforpligtende.

Kontakt mig på iwcffv2@berdal.dk (kun vedrørende dette - ikke for at booke middage)...

På forhånd tak!

Del gerne...!

Bedste Hilsener, Thomas

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)