Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designerluxe - nyt hjemmesidedesign

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

Jeg har tidligere startet tråden "Jeg mangler kunder", hvor jeg fik mange enormt gode konstruktive tilbagemeldinger. Tak til alle! Nu har jeg skiftet fra Mamut til ScanNet, og dermed er designet blevet helt anderledes og federe. Jeg er begyndt at få kunder i butikken , så jeg mente at det var på tide at starte en anden tråd, med en anden overskrift.

Jeg kan naturligvis altid bruge konstruktiv kritik, og I skal alle være velkomne til at kigge forbi

Der er kommet mange flere produkter, og kreditkortbetaling går i orden inden ugen er slut. Det var primært disse råd jeg fik i min tidligere tråd, så jeg er spændt på eventuelle andre kommentarer..

Fortsat god sommer til alle!

Med venlig hilsen

Pi

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Det ser rigtig godt ud :)

Jeg ville nok overveje at sørge for samme belysningsgrad på dine billeder - nogle er mørkere end andre og det er lidt træls at se på, samt sætte en tynd kant rundt om billederne i samme farve som dit logo.

 

Mvh

Mette

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Godaften Pi

Det ser godt ud, og varesortimentet er ligeledes meget varieret.

Det er måske netop derfor, at jeg godt kunne tænke mig en lidt skarpere struktur i din venstremenu. Hvis det er hensigten, at man skal navigere impulsivt efter de enkelte tekstlinks - så skal du måske bare have adskilt de nederste punkter med "om os" etc. fra de øvrige, idet de ikke bør figurere under overskriften "varekatalog".

Hvis du vil hjælpe den besøgende lidt i sin søgen, så kan du vælge, at liste varerne konsekvent efter enten mærke, varegruppe eller noget helt tredie. Du kan stadig godt bruge nogle af de meget anerkendte brandnavne som en art "breakere" med fed eller farve. Der mangler bare lidt hjælp til øjnene - sådan at det hele ikke ser ens ud... for så vælger man kun ved den umiddelbare genkendelse.

Samtidigt kunne lidt mere luft mellem velkomstoverskriften og de fire-fem liniers tekst øverst på sitet give et mere professionelt udtryk. Drop eventuelt understregningen og gå i stedet en skriftstørrelse op.

Sidens navn er meget langt - men det er også et godt navn! Måske det ville tage sig endnu bedre ud visuelt med mindre bogstaver, så det ikke står "fra væg til væg" på sitet. Ydermere ville jeg droppe den gyldne glød på bogstaverne, da det mener lidt for meget om teksten, der reklamerer for ægte tæpper i en tv-shop.

Dine varer er virkelig lækre, og her i Danmark forbindes kvalitet og design jo gerne med det enkle og stilrene. Hvorfor ikke indfri den besøgendes forventning? Så skal der ikke så meget overtalelse til. Jeg ville holde logo/sitenavnet i en neutral grå/sort farve, og så måske en skarp sloganlinie eller et grafisk aproposelement. Så skaber du en mulighed for genkendelse, som ikke stjæler opmærksomheden unødvendigt fra varerne.

Glæder mig til at handle hos dig.

Mvh.
René

Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej René

Mange gange tak for dit indlæg! Det er virkelig venligt af dig at skrive dine tanker så udførligt ned, jeg er meget taknemmelig!

Det er nogle rigtig gode idéer, og nogle af dem har jeg selv gjort mig tanker om bl.a navnet for oven og menuen til venstre. Det var en fornøjelse at få det fra en udenfrastående, og jeg har nu lavet nogle ændringer, som jeg synes er bedre.

Der er nogle begrænsninger i hvad jeg kan foretage i den valgte skabelon, bl.a kan jeg ikke fremhæve enkelte menupunkter med fx fed. På et senere tidspunkt, vil jeg få hjælp til at gøre siden 100% brugerdefineret, så jeg kan få det hele tiptop.

Håber at du synes om mine ændringer

Mvh

Pi

Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette

Mange tak for dit indlæg! Det er rigtigt, det med belysningsgraden. Jeg vil forsøge at tage billeder med samme belysningsgrad fra nu af. Det vil være for stort et arbejde at lave det hele om nu. Ved ikke om det kan lade sig gøre at sætte en kant rundt om billederne, ellers et meget godt forslag, som jeg slet ikke havde overvejet.

Fortsat dejlig tirsdag

Mvh

Pi

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)