Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navne forslag til bogstaverne UHK - skal have noget med tøj at gøre

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften Aminoer

Jeg mangler et rigtig godt navn til en hjemmeside. Navnet skal bestå af disse ord der dækker bogstaverne: UHK

Navnet skal have noget med tøj at gøre. Kan sagtens også inkludere accesories osv.

Et dårligt eksempel er: Ungt hovedbeklædning købes (meget dårligt eksempel) Smile

Kom med nogle gode forslag Smile

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med khuture som i couture?

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens.

Ja den var egentlig meget fint, men jeg søger 3 ord :)

Et ord for U, et ord for H og et ord for K.

Et dårligt eksempel: ultimativ hovedbeklædning købes

Et MEGET dårligt eksempel. Jeg sidder selv virkelig prøver på at komme på noget, men det er meget svært.

Ordene skal helst dække et så bredt univers indenfor tøj som muligt. 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager, jeg forklarede det forkert første gang :-)

Det er rettet nu. 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor lige de bogstaver? Det er efter min mening ikke sådan, at man skal finde på et godt navn!?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:

Hvorfor lige de bogstaver? Det er efter min mening ikke sådan, at man skal finde på et godt navn!?

Du har fuldstændig ret. Men sådan er det bare, og det kan desværre ikke ændres Smile

Hvad med:

Ultimative hjælp til klædeskabet

Udvalg til hele klædeskabet

Den ultimative hjælp til klædeskabet 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:

Hvorfor lige de bogstaver? Det er efter min mening ikke sådan, at man skal finde på et godt navn!?

Det kunne være fedt hvis du som tekstforfatter kunne komme på noget.Smile

Hvis du kan, kvitterer jeg med et "mange tak link" fra min blog sasa-kovacevic.dk til en af dine sider :-) Altså med andre ord jeg skriver en eller anden relevant artikel om din side. Fx Volt & Volume.

Hvis du er interesseret 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Puh den er sgu svær..

Ûber Hot Kluns måske ( nej undskyld det var ikke så seriøst, jeg tænker lige..)

Wink

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sasa Kovacevic:
Hvis du kan, kvitterer jeg med et "mange tak link" fra min blog sasa-kovacevic.dk til en af dine sider :-) Altså med andre ord jeg skriver en eller anden relevant artikel om din side. Fx Volt & Volume.

Det behøver du nu ikke. Min side er amerikansk, så jeg tror ikke, at det giver den helt store værdi fra en lille dansk blog. Wink

Jeg vil dog gerne lægge hovedet i blød, hvis du lige forklarer mig hvorfor, at oplægget ikke kan ændres? Det skyldes forhåbentlig ikke, at du "tilfældigvis" har købt et domæne med de pågældende initialer og ikke vil bruge penge på et nyt og bedre domænenavn!? :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:

Sasa Kovacevic:
Hvis du kan, kvitterer jeg med et "mange tak link" fra min blog sasa-kovacevic.dk til en af dine sider :-) Altså med andre ord jeg skriver en eller anden relevant artikel om din side. Fx Volt & Volume.

Det behøver du nu ikke. Min side er amerikansk, så jeg tror ikke, at det giver den helt store værdi fra en lille dansk blog. Wink

Jeg vil dog gerne lægge hovedet i blød, hvis du lige forklarer mig hvorfor, at oplægget ikke kan ændres? Det skyldes forhåbentlig ikke, at du "tilfældigvis" har købt et domæne med de pågældende initialer og ikke vil bruge penge på et nyt og bedre domænenavn!? :-)

Det er simpelthen fordi, at jeg har fat i et godt domæne i den forstand, at den har masser af gode indgående links og høj Pagerank. Så vil jeg benytte den til projektet Wink. Jeg ved godt at det ikke er alfa omega, men hvis det kunne lade sig gøre, så ville det være vildt fedt.

Men læg endelig hovedet i blød. ALT hjælp kan bruges, for ærlig talt. Jeg kan simpelthen ikke komme på noget.

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)