Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere titler - én gmail?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 14. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg ved ikke om mit spørgsmål ligger det rigtige sted.

Jeg har indtil videre brugt min ene gmail, som kunstner, musiker, hundeadfærdsbehandler og privat. Nu er jeg ved at starte butik op, og tænker så om jeg i virkeligheden skulle få mig nogle flere gmails? Min signatur bliver jo ekstremt omfattende, med alle de titler. Og det er jo ikke sikkert at dem jeg skriver til i forbindelse med mine varer i min butik, har gavn af at læse i signaturen at jeg er hundeadfærdsbehandler mm?

Hvad gør I andre, der har flere jobfunktioner?

Vh. Molli

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan eventuelt overveje at have flere forskellige signaturer, som du indsætter alt efter formål.

Bruger du Outlook som mail klient til din Gmail, kan Outlook let sættes op til at håndtere flere signaturer.

Et andet godt værktøj til signaturer, hvis du ikke benytter Outlook, er WiseStamp Email Signatures.

En anden overvejelse kunne være at have forskellige mailkonti/mail-adresser til henholdsvis privat formål og til erhvervsmæssig brug.

Her kan du så igen vælge at opsætte unikke signaturer til dine forskellige forretningsområder, så de ikke støjer i kommunikationen overfor hinanden. :-)

Håber du kan bruge det.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 11. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om mit svar er relevant, men du kan jo have flere emails på en Gmail konto. Læs dette indlæg http://edinm.dk/webhotel-email-pa-gmail/ måske det kunne bruges. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)