Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino og E-handelsprisen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Så har jeg for sjov tilmeldt Amino til årets e-handelspris. Amino er nok ikke avanceret nok til at vinde, men hvo intet vover...
Og husk, sidste dag er i morgen.

Dbh Martin
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige er par meget korte spørgsmål, blev lidt interesseret i det.
 
Er der nogen der kender mere til E-handelsprisen? Hvornår kan man overveje at deltage? Er prisoverrækkelsen i sig selv interessant at deltage i?
 
Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lene

 
Tilmeldte min webside sidste år, uden held desværre. Havde på det tidspunkt været i "luften" i 2 måneder, nok for tidligt!!, men det som efterfølgende skuffede mig mest var, at den rapport om min site som jeg var stillet i udsigt, aldrig kom!
 
e-handelsprisen har i år lavet en ny kategori for iværksættere, som skulle give vores små website en chance, måske. Jeg har ihvertfald, naiv som jeg er, tilmeldt mig igen
 
du skulle gøre det samme. Koster faktisk kun kr. 500,-
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis ikke Amino vinder enten kategorien "Bedste e-service" eller "Bedste nystarter" er der ingen retfærdighed til i denne verden! Men spørgsmålet er jo om holdet af (smags)dommere synes at Amino er lige så fremragende som de tusinder af brugere og besøgende Amino har. Lad os folde hænderne og håbe
 
mvh Carsten
Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilken kategori har du tilmeldt amino til?

www.onapp.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)