Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nattelivsbilleder på en lidt smartere måde..

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 03:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa natugler,

Sad her hjemme lørdag aften og så nogle fest billeder på facebook, hvor jeg så fik en lille idé til noget fyld på mit ellers inaktive domæne glist.se

Hvorfor ikke samle alle nattelivs billeder som klubberne smider op på deres facebook side, og vise dem på en smart måde? :-)

Nu er klokken 03:40, gik vidst igang ved 10-11 tiden. Her er resultatet:

http://GLIST.se/ 

Hvad syntes i om det? :-) 

ps. prøv at scrolle

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Azzyh:

Hejsa natugler,

Sad her hjemme lørdag aften og så nogle fest billeder på facebook, hvor jeg så fik en lille idé til noget fyld på mit ellers inaktive domæne glist.se

Hvorfor ikke samle alle nattelivs billeder som klubberne smider op på deres facebook side, og vise dem på en smart måde? :-)

Nu er klokken 03:40, gik vidst igang ved 10-11 tiden. Her er resultatet:

http://GLIST.se/ 

Hvad syntes i om det? :-) 

ps. prøv at scrolle

ideen er rigtig fin og funktionaliteten fungerer også fint hos mig.

Har du tjekket om du må bruge billederne? :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

rigtig flot måde at få billederne  til at se ud på 

har du spurgt i facebook grupperne om du må bruge billeder  eller ved du det er ok med dem du bruger billederne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den loader ikke så godt i chrome.. Den er ret langsom med at loade billeder :/

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Hjerrild:
Den loader ikke så godt i chrome.. Den er ret langsom med at loade billeder :/

Bruger også Chrome - Loader også utrolig langsom her. :)

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysa,

Ja den kan godt være lidt sløv om at loade blleder, hvis nettet ikke går så hurtigt, pga den 'høje' opløsning - henter høj opløsning fra start, dermed når i klikker for at se billede større så er billedet allerede loadet.

Vælger jeg at bruge fb thumbnails for 'oversigslisten' her, bliver det ikke lige så pænt for øjet (for små thumbnails).

Mht lov om at bruge billederne, så siden jeg ikke distribuere selv-hostede kopier af de billeder som jeg henter så vil jeg mene at jeg er på den sikre side.

Det ville være upraktisk fx. hvis jeg skulle kræve den enkelte brugers tilladelse om at få lov til at vise brugerens profilbillede på min side - bare på grund af at jeg gerne kunne tænke mig at vise en liste med profilbilleder på de der syntes godt om min side :-)

Så længe at side ejeren altid kan ændre i sine privacy indstillinger, har ejeren altid mulighed for at fjerne billederne fra mit site også.

Desuden hvis facebooks vilkår ikke tillod hotlinking til billeder, så kunne de let have forhindret 3. part sites at bruge disse offentlige billeder. Og igen så det faktum at du kan hente webadressen på fotos via Social Graph API tyder på at de tolerere denne form for anvendelse.

Har sendt en pb afsted til de sider jeg henter billeder fra, om hvad glist.se er og meddelt at vi bruger deres facebook side - samt hvordan de kan fjerne sig selv fra glist.se (gennem at ændre i deres indstillinger) hvis de ikke ønsker at være med.

Godt nytår! :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser super godt ud, og god ide!

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nem og overskuelig hjemmeside. Flotte billeder Yes

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Azzyh:

Mht lov om at bruge billederne, så siden jeg ikke distribuere selv-hostede kopier af de billeder som jeg henter så vil jeg mene at jeg er på den sikre side.

Det er ikke korrekt, du skal stadig have lov til at bruge billederne, så hvis du ikke har fået det vil det nok være anbefalelsesværdigt at du lukker siden til du har skaffet det.

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Har fået grønt lys fra samtlige natklubber

Flere af dem har desuden også linket direkte til glist.se fra deres fb side, så de syntes vel godt om det :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)