Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej Amino! ( Som lyn fra en klar himmel. ) ( søger websprutte. :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kbh, Amager.
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino!

Først og fremmest. Tusind tusind tak for al jeres hjælp sidste år, det var en afsindig affære, men jeg husker den stadig med overvejende positive følelser, selv om jeg må indrømme at jeg stadig er i tvivl om hvorvidt det var fornuftigt, at udsætte mig selv for den eksponering, der fulgte med min tråd "Kære Amino", dengang.

Meget er sket i løbet af det år, der er gået, men desværre, og mest af alt, nok stilstand. Jeg formår, med kirugisk præcision, at blive banket tilbage til mit udgangspunkt, gang på gang på gang. Denne gang, med en indlæggelse, der, til trods for at det er pakket pænt ind, reelt er et rædselsregime, med udgangspunkt i de laveste fællesnævnere i den menneskelige natur. ( Jeg snakker her om bæstet, i sin oprindelige form, og afdelingen "psykiatrisk", for nuværende på Amager. )

Omstændigghederne skal jeg ikke kede med, men jeg vil derimod hoppe direkte videre til min idé, som den slog igennem her til morges.

Som de af jer, der kender mig, vil vide, er jeg engageret fotoentusiast, og har længe haft planer om at begynde at arbejde i den retning, senest, igennem et lokalt center ( N.A.B.O. - center/amager ) der er en institution for os forhutlede eksistenser, der ikke helt har klaret skærene.

Ledelsen der har først lovet, men siden trukket i land, at tilbyde mig en arbejdsplads som fotolærer, hvilket jeg følger op på når jeg er ude af de her rammer.

Ikke desto mindre. Jeg regner med, og satser hårdt på at komme på arbejdesmarkedet igen, og har i den forbindelse to idéer.

For det første, jeg vil undervise. Jeg har 3 års uddannelse, 20 års erfaring ( startede meget tidligt. :) og jeg vil give det fra mig, jeg ved og har.

Det andet er, og det er her hvor denne tråd går hen og får en relevans, er at jeg her til morgen fik en idé. En pisse fed en af slagsen, men jeg får brug for at alliere mig med nogle IT hajer, der er klar på en skalle, i retning af udvikling af software, og generelt upkeep af/producering af en gennemarbejdet software til websider.

Og det er simpelthen det, jeg har en råfed idé, noget der kan eskalere helt sindsygt, og blive et temmeligt omspændende franchise, men.. jeg mangler en datahaj. 

Nogle der kender én?

Med det, tak for et godt år, al jeres hjælp, og jeres støtte - det endte ikke med en karriere som fotograf, men jeg er her tilgengæld endnu :)

Godt nytår

Simon

Before enlightenment, chop wood, carry water - After enlightenment, chop wood, carry water.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)