Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt indhold eller?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Så fik jeg endelig lavet www.nathansen.dk færdig. Håber jeg...  

Siden er ret "stram", hvilket er med fuldt overlæg.

Jeg vil glæde mig meget over kommentarer til indholdet. Jeg er ikke sikker på, at priserne ligger helt fast - dem vil jeg også meget gerne høre, hvad I synes om.

 

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
YES......

 

Skynd dig at lave et godt tilbud til alle Aminoer, så skal du bare se

 

Jeg har været på dette forum i kort tid. I den tid har jeg set adskillige sites med meget ringe tekster og det kan du gøre noget ved. Ud over bakkerne og det kan ikke gå hurtigt nok

 

Nå.....det var det med dit site.

 

Det er sikkert en smagssag, men jeg bryder mig ikke om, at der ikke er luft mellem afsnit.

 

Måske lidt ''stift'' i designet, men det er der måske en grund til?

 

That´s it

 


 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Det gode tilbud skal nok komme!!

"Jeg har været på dette forum i kort tid. I den tid har jeg set adskillige sites med meget ringe tekster og det kan du gøre noget ved. Ud over bakkerne og det kan ikke gå hurtigt nok"
Ja, vi er (heldigvis) gode til forskellige ting.

Jeg tænker lige lidt over det med luft mellem afsnit.

Jeg kan bare godt li'' det "stive" design.  Det signalerer (i mit hovede) ordenssans.

 

Tak for dine kommentarer! 

(Hvorfor kan jeg ikke finde ud af at lave quote i en kasse med den lysegule baggrund??)


Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tanja - fin side, ingen dikkedarer og glamourøse billeder. Skrifttypen er svært læsbar (ihvertfald i den størrelse) og da din tekst er det vigtigste på siden risikerer du at kunder forsvinder.
Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tanja,

Tillykke med siden. Nu skriver du godt nok du gerne vil have kommentarer til indholdet og det kan vi så lige starte med. Om stilen er FOR "stram" er jo en smagssag. Personligt kan jeg godt lide en simpel og stram stil...men ville nok have lavet et lille "pift" for at gøre den lidt mere spændende. Skrifttypen er som andre skriver meget svær at læse. Enten skal du vælge at sætte størrelsen op, eller en anden font (Verdana eller Arial). Teksten har jeg slet ikke kigget på, men går ud fra den er iorden...det er jo det du laver.

Så til det tekniske...Din side virker ikke! Eller det vil sige den virker kun i IE6 og IE7. Jeg har forsøgt med firefox og safari til windows og der virker linkene ikke(højst sandsynligt fordi de er lavet med javascript). Da safari opfører sig meget identisk på Windows og Mac vil jeg også tro at problemet er det samme der.

Derudover er siden lavet med iframes som vil få enhver SEO kyndig til at løbe skrigende væk - søgemaskinerne kan simpelthen ikke indexere din side ordentligt.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henrik og Regin

 

Tusind tak for jeres kommentarer.

Jeg har ændret til Verdana, så jeg håber det er bedre. Jeg har bare en forkærlighed for Century Gothic, men det dur selvfølgelig ikke, hvis den er træls at se på.

Firefox og Safari: Er der ikke mange sider, man ikke kan se via dem? Jeg overvejer at lave siden helt om, men det må blive på et senere tidspunkt.

Regin, du har nok ret i, at siden, trods alt, lige kunne bruge et ekstra pift af en art. Det må jeg tænke lidt over.

Tak for jeres tid!

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tanja,

Jamen selv tak for kommentarerne.

Vedr. Firefox og Safari er det sådan set rigtigt nok at der er andre sider der ikke kan vises i de browsere, men det ændrer jo ikke på at omkring 10% eller deromkring benytter Firefox og andre ikke IE browsere ;-) Det skal så også siges at det ikke er browsernes skyld at siderne ikke kan vises, men programmørens.

Får du brug for lidt hjælp (både programmerings- og designmæssigt) i forbindelse med ændringerne af din side er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte mig for en uforpligtigende snak om hvad der kunne være interessant for dig.

du kan fange mig på en PM eller telefon 31 187 136.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har jeg givet siden lidt farve. Synes selv det hjalp en del på helhedsindtrykket.

Regin: Tak for tilbud!

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor er det blevet dejligt og let.....med luft imellem

 

Lige et par ting:

 

Eksempler på opgaver for virksomheder:

• Renskrivning efter diktafon
Korrekturlæsning af hjemmeside
Korrekturlæsning af nyhedsbreve
Korrekturlæsning og opsætning af brochurer o.l. materiale

Eksempler på opgaver for private:

• Formulering af breve til offentlige myndigheder
Korrekturlæsning og sproglig redigering af ansøgninger
Korrekturlæsning af hjemmeside

 

Nu er det så, at jeg bliver nødt til at drille dig lidt. Foretager du egentlig korrekturlæsning?

 

En anden ting som ville gøre den mere behagelig, ville være at finde en lidt mere snavset hvid. Kontrasten er meget stor og det ''skærer'' i øjnene.

 

Ellers er du vel ved at være der... ;o)

 


 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er da utroligt, hvad jeg skal finde mig i!

Hvad synes dine fintfølende øjne nu?  (Det er superfed kritik du kommer med!)

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Side 1 ud af 3 (21 indlæg)