Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HTC S710

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Min PDA vil ikke længere synkronisere og min Nokia 6310i (!) trænger til en afløser, så jeg er ved at kigge mig om efter en erstatning, der kan afløse dem begge. Og en HTC S710 ligner et godt bud.
Har I nogen erfaringer med det? Gerne i fuld subjektivitet, det er ikke en anmeldelse jeg er ude efter!
En enkelt anmeldelse omtaler det som negativt, at der ikke er 3 med. Men for mig er det totalt ligegyldigt, da jeg det meste af tiden vil befinde mig udenfor 3''s dækningsområde. Kvaliteten af kameraet er også ligegyldig, jeg vil hellere bruge mit Nikon... :)
Så hvad siger I - er den en våd drøm eller et mareridt?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har haft den i en måneds tid og den er super fed. Lille, solid, hurtig, stabil...
Man skulle tro jeg fik penge for at skrive det.

Dbh Martin
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har haft min i en 3 måneder, og har kun godt at sige om den...

Jeg har tidligere kun brugt nokia, men er glad for endelig at have fået en som kan synkroniserer kalender korrekt med outlook.
Da virkede Nokia PC Suite altså ikke godt nok...

Også er der 7-kabale med i den :-)

Alt om både i Danmark

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kom til at gå ind i en butik med en dygtig sælger, der var i stand til at få mig til at sætte ord på mine behov - og så alligevel sælge mig det sidste nye og smarte!  :D

Så nu har jeg investeret i en HTC Touch - en skøn lille sag...
Indtil videre er jeg meget glad for den. Den værste kritik jeg har fundet, gik på at stylus-pennen var for lille. Men den passer fint til mine spinkle klaverfingre, så den har jeg ikke noget problem med. Og ifølge diverse anmeldelser vil jeg så nærmest opfatte den som perfekt, en Guds gave til gadgetfreaks!

Tilmeldt 26. Feb 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lige anskaffet mig en HTC S710 og det er en fin telefon. Men jeg har problemer med at få justeret ringetonen, den er MEGET høj... Selv på laveste trin, hvis ellers jeg har indstillet rigtigt. Kan i hjælpe...?
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian.

Du skal sgu være glad for at du allerede har købt en.

Jeg har hele dagen jagtet en i samtlige telebutikker i Aalborg. Håbløst. Alt udsolgt og de ved ikke hvornår de får nye hjem. Det er bare nedtur

Tilmeldt 26. Feb 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Leverandøren har dem på lager, så måske det var en mulighed på nettet.

Fik min dagen efter vi bestilte den :-)

Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian.

Jeg vil da blive super glad, hvis du vil fortælle hvor du bestilte din HTC

Tilmeldt 26. Feb 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rasmus, fik du bestilt den...
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg faldt lige over artiklen Adapterhelvedet er slut hos Alt om DATA, der fortæller at fremover vil mini-USB blive standard på telefoner. Og tænk, det har min htc Touch allerede! Jeg er bare SÅ meget nede med de fede! Cool

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)