Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til ny type antispam løsning (website)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har "opfundet" min egen lille løsning på at få bugt med forum spam. som kan findes på www.spamdiet.com mystisk nok kan jeg ikke fjerne det amino link i det link til siden

Vil gerne have lidt feedback OG jeg er ikke 1000% mester i altid at, kunne udfolde mig skriftligt på Engelsk - så hvis i finder en masse stavebøffer eller re-fraises så giv mig endelig besked.

Måske kunne nogle 100-meter mestre hjælpe ud med at omskrive noget af teksten til mere normal tale både dansk, engelsk eller de andre sprog jeg har (får 3 nye sprog tilknyttet meget snart, såsom tysk, spansk..)

Servicen er helt unikt i forhold til hvad den kan og gør - er hvad jeg da ved. Der findes et par mindre andre lign løsninger men de fungere på en lidt anden måde.

Ellers nogen spørgsmål - bare spørg løs

Og hvad siger i til navn plus tekst : SpamDiet.com - takes the fat out of your forum spam

Supply Chain blæksprutte

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt om både i Danmark

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
tak Bjarne ;)

Supply Chain blæksprutte

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
En hurtig kommentar.
Jeg har 4Mbit. og jeg synes din side er meget langsom.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Simon,

Jeg valgte at, få Spamdiet hostet i USA grundet mere "centralt" på div lande og så kunne jeg også få en god traffik til god pris hvis der nu skulle gå hen og blive panik.
Fra USA når man pinger sitet så er den god, jeg er godt klar over at, siden kan virke lidt træg at loade. (er hostet hos Hostgator.com)
Der er i øjeblikket gang i at få omskrevet lidt af koden plus få ændre og fjernet lidt javascripts (round-corner) det vil også hjælpe godt på trafikken at de JS ikke skal loade og virke.



Supply Chain blæksprutte

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
;o)

 

Fedt med adsense om diæter for overvægtige

 

Det er langsomt og jeg vil anbefale dig at bruge en prof. til at skrive teksten......og ja, det er langsomt....meget langsomt.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hastigheden på selve hostingen bliver ikke bedre for nu da jeg ikke har råd til at lade en server køre siden når der ingen penge ryger ind den vej.

og ja, der skal en pro til at skrive teksterne - skal dog lige have fundet en jeg har råd til at bruge

Supply Chain blæksprutte

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu fik jeg så fjernet div. JS og fået ændre ved databasen - så nu vil jeg gerne høre jeg omkring hastigheden på sitet ? 

Supply Chain blæksprutte

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at der mangler en ordentlig forklaring om selve produktet. Sproget skal absolut have en omgang, da det er meget SkoleEngelskAgtigt ;o)

Jeg undrer mig over at du har adsense med spam-produkter Big Smile Var det ikke dit produkt de skulle bruge? 

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Jeg synes at der mangler en ordentlig forklaring om selve produktet. Sproget skal absolut have en omgang, da det er meget SkoleEngelskAgtigt ;o)

Jeg undrer mig over at du har adsense med spam-produkter Big Smile Var det ikke dit produkt de skulle bruge? 

 

 

Yep. Jeg skal også have fjernet den Adsense. Og har en fyr igang med at omskrive det til "prof" da jeg ikke ligger inde med lige den skriftlige del i mig. 

 

Supply Chain blæksprutte

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)