Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design på vandvaeg.dk +/- ??

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 30. Jun 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 04:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Som sikkert mange vil give mig ret i, er designet på www.vandvaeg.dk ikke ret godt .....

 

hvad syntes i om den nye stil her: http://www.vandvaeg.dk/demo/ ??..

 

ja, der mangler både billeder og tekst, men stilen ??..

 

Mvh. René...

 

 

 

 

Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej René,

 

Nu er jeg meget visuel og jeg synes dit farvevalg er helt forkert.  I sælger et eksklusivt produkt, som koster ekstra - og siden skal være være stilren og indbydende at se på.  Mit forslag går på, at du beholder den sorte bjælke øverst, udskifter den blå med en sølvgrå og den grumsede gule med en helt almindelig hvid.  Med en hvid baggrund vil smukke billeder stå uforstyrret og produktet få den opmærksomhed, som er nødvendigt.

Endvidere vil jeg anbefale, at I anvender en professionel fotograf, så lyssætning på jeres billeder bliver rigtig.  Virkelig flotte billeder er et must og dem I har på vandvaeg.dk i dag, er efter min mening ikke gode nok.

Personligt synes jeg ikke om, at I blander alle jeres forskellige forretningsområder sammen.  Det forvirrer mig .... og måske også andre kunder.  Det vil virke naturligt nok, at I både har vandvægge og springvand, men når jeg samtidig bliver præsenteret for alarm- og overvågningsudstyr samt it, så springer min kæde af .

God vind - jeg følger med i tråden.

Jannie

 

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej René

Hmm tjah...Hvordan skal jeg lige formulere det;-) Du kan nok høre jeg ikke er synderligt begejstret...

Hvis jeg lige starter med at følge op på det Jannie skriver er jeg fuldstændig enig i at det virker malplaceret med linken til de andre sider, der intet har til fælles med det din shop sælger.

Dernæst er jeg som grafisk designer og programmør simpelthen nødt til at sige det er en ommer(undskyld udtrykket). Jeg tror du skal finde noget inspiration ved at surfe lidt rundt og kigge på nogle forskellige sider. Hvis du har svært ved at svært ved at lave noget grafik der underbygger dit produkt (ikke nødvendgivis et stort billede der fylder hele baggrunden) skal du som minimum vælge en hvid eller anden lys farve og så lave siden meget simpel, eller se om du kan finde noget ekstern hjælp.

Skal jeg sige det lidt mere direkte ville jeg som kunde slet ikke overveje at købe en vandvæg til 10.000+ med den kvalitet din side udstråler på nuværende tidspunk(hverken det eksisterende eller kommende). Du skal huske at den side er dit produkts udstillingsvindue...og er derfor den første berøring dine kunder får med dit produkt. Er førstehåndsindtrykket dårligt...ja så kender du nok svaret.

Derudover virker det system dine sider kører på ikke i hverken firefox eller safari...og så er der rigtigt mange fejl og advarsler ifht. w3c. Der skal de værste som minimum lige luges ud...

Det var nok lidt hård kritik, men jeg syntes du skylder dig selv og dine produkter at få lavet en side der kan sælge det.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg kan egentlig meget godt lide jeres måde at fremvise produkterne på, på den gamle hjemmeside... med det lidt grå og eksklusive... det er sådan set det rundt om som kradser i mine øjne...

På den nye er det rent ud sagt nogle ret så kedelige farver du har valgt, som Jannie også er inde på... sørg for at holde en eller to skrifttyper... en til overskrifter, og så en til brødtekst... hæslig underlig grøn farve du har valgt som Jannie siger... forsøg dig lidt frem med en lidt lysere, hvid kan godt bruges som hun siger...

Og så for guds skyld få nogle billeder ind.... smæk så mange flotte billeder ind som du kan finde... (uden at overklistre selvfølgelig)...

Held og lykke med projektet....

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
På den gamle side....

 

Jeg undrede mig over at billederne var så små og proportionsforvridende. På billederne (fx. caleb_steel) er de meget små ift. fx. planten bagved. Der står fx. at en vandting er 100 cm høj, men den ligner en på 30 cm. Det forvirrede mig en del. Man kan næsten ikke se den......

 

Og så kan man ikke komme væk fra siden med IE.....Grrrrrrrr. Sådan noget gør mange pissed ;o)

 

Lækre ting ellers......var ikke klar over at den slags var så dyrt ;o)

 

Ja...mit bedste bud er: Skaf en pro til designet og vær med i processen. Få lavet nogle ordentlige og større billeder, så dine produkter kommer til sin ret.

 

 



 



 



Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 30. Jun 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor ER det dog lækkert med konstruktivt feedback som der kan bruges til at arbejde videre med - tak skal i alle have...

 

* Først vil jeg lige fortælle at der ER hentet inspiration fra nettet, se: www.lloyd-shoes.com

* og helt enig med alle, overvågning m.m., må samles under et punkt der hedder link - så VED kunderne at de KIGGER på link, og ikke tror det er en del af siden...

* og, ja, der bør/skal være store flotte billeder af denne slags produkter...

 

> Jannie > Ja, den gule var et forsøg på at dæmpe den blændende hvide farve lidt, men ja, det ser da mere stilrent ud, og på deZari.dk fik vi at vide der var for meget grå, derfor prøvede vi med en stilren blå farve ...

 

> Regin > som jeg skrev, stammer idéen fra Lloyd, og ingen tvivl, den SKAL virke i alle browsere, og den SKAL være stilren... - nogle idéer ??.. ;-D

 

> Brian > 2 skrifttyper ?.. - hvad gør det af gode ting i forhold til en ?.. - og nogle du vil anbefale ?..

 - og ja - billeder, billeder og masser af flotte billeder... - pænt sat op...

 

 

> Business > ja, vores gamle hjemmeside system har sine fejl, og vi knokler for at få dem fjernet, og vi kigger også det rigtige design - nogle idéer ??..

- Priserne ?.. - finder du noget spændende, kan vi selvfølgelig godt snakke lidt om en god amino pris...

 

...

 

Tilmeldt 30. Jun 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
har du husket at vande din medarbejder i dag... he he...

Max 2 skrifttyper var egentlig hvad jeg mente... altså man skal ikke mixe flere op, for så ser det rodet ud...

Det kan godt have en super god effekt at have to forskellige skrifttyper når det gælder overskrifter og brødteksten... Især hvis du giver "fødder" på den ene og ingen "fødder" på den anden... (fx . Ariel har ikke "fødder" og Times New Roman har "fødder") ... fødder = det jeg ikke lige kan huske hvad hedder...

(men lad venligst være med at bruge Times New Roman) ;-)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 25-07-2007 14:08:33 Forfatter: deZari >> Test i Grå farver.... > http://www.vandvaeg.dk/demo/

Meget bedre.... så mangler vi bare nogle omkring-liggende billeder så der bliver lidt liv over det...

Tilmeldt 30. Jun 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
> Så er der lige lidt billeder, så det er lidt nemmere at "smage" på siden...
Side 1 ud af 3 (23 indlæg)