Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Canton messen april 2013...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi er nogle stykker, der overvejer at tage på denne messe for at se lidt på, hvad der byder sig. Da byen er meget stor og man ikke har de store ideer om afstande mv., så har vi et par spørgsmål, som vi håber, at nogle af jer, der har været af sted, vil besvare.

Hvor skal man bo?

- Nogle navne/bud på nogle hoteller/moteller eller lignende, hvor prisen er almindelig og afstanden kontra transportmulighederne til og fra messen er rimelige?

Hvad med selve messen?

- Skal man bare melde sin ankomst via messens hjemmeside og så er man tilmeldt? Og man skal, som jeg kan læse det, IKKE have visum, når turen ikke varer mere end ca. 10 dage?

- Er der ellers noget, som man skal tage hensyn til i forbindelse med messen?

Det generelle?

- Er der nogle uforudsigeligheder eller gode fif, så er de velkomne.

 

Med stor tak og håber svarene kan hjælpe andre, der går i samme tanker:)

 

Mvh.

ladahl

Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Dine spørgsmål afhænger meget af pengepungen :-) jo tættere på canton messe center jo dyrer, men sådan er det jo nok ved de fleste messe byer :-)

Men du skal ikke være så nervøs for logistikken fra hotellet til messen og hjem til hotellet igen, da der er messe busser stort set ved alle hoteller, den første gang jeg var der for ca. 5 år siden boede vi en times kørsel fra messen og selv der var der messe busser hver dag.

Istedet skal du kigge efter et hotel hvor beliggenheden stemmer overens med det du gerne vil se / prøve om aftenen eller på fridagene afhængig af hvor længe du skal være der.

du kan læse mere om messen samt hoteller mv. på http://www.chinaexhibition.com/Official_Site/11-2823-Canton_Fair_2013_(April,_Spring)_-_The_113th_China_Import_and_Export_Fair_2013.html

Jeg vil anbefale dig at tilmelde dig messen via ovenstående link, inden messens begyndelse, så slipper du for at stå alt for meget i kø den første dag, men du kan sagtens vente til du er der!

Jeg vil helt klart anbefale dig at få et visum, du undgår en masse bøvl undervejs- så jeg vil klart anbefale dig at få det inden turen.

Du kan udskrive en invitation fra messens hjemmeside eller du kan skrive til en der har en stand der nede og hører om han vil invitere dig, så vedlægger du denne invitation når du søger om visum.

Nu ved jeg ikke om i søger efter noget specifikt- men hvis i gør vil jeg klart anbefale at i planlægger lidt hjemmefra - eks.vis. prioriteret, med det mener del standende / hallerne op i " dem SKAL jeg se", " dem VIL jeg se", " dem "syntes jeg er spændende" og få så dem overstået første, derefter kan i gå rundt og snuse i de andre haller.

Der er rigtig meget at se på, og man kommer hurtigt til at se muligheder alle steder :-)

God tur, 

har du andre spørgsmål, kommer du bare med dem :-)

Mvh.

M.

Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

he he, nu kom jeg lige til at læse mit indlæg igennem og sikke mange skrive sprogfejl :-) 

Beklager håber det giver mening alligevel :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)